fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר ועד חדש לקרית חיים

היו"ר הנכנס. שלמה אוחיון (צילום אלדד צלמים)
היו"ר הנכנס. שלמה אוחיון (צילום אלדד צלמים)

במסגרת הבנות שנחתמו לאחר הבחירות לפני כשנתיים וחצי, יחל מחר, יום רביעי, שלמה אוחיון לכהן כיו"ר ועד קרית חיים במקום איציק פיטרמן, שכיהן בתפקיד בשנתיים וחצי הראשונות של הקדנציה.

הבחירות לראשות אגודת המים השיתופית של קרית חיים התקיימה באוגוסט 2016, לאחר חמש שנים בהם פעלה האגודה תחת ועד ממונה. מיד לאחר הבחירות הרכיבו הסיעות השונות בקרית חיים את האסיפה הכללית וקיבלו את ברכת רשם האגודות. שבוע לאחר הבחירות, התכנסו חברי הסיעות בבית נגלר ודנו בהסדרים הקואליציוניים.

בצד האחד ישבו חברי הגוש הקואליציוני _ שהצליחו לחבר 45 מנדטים שהורכב מ~18 נציגי סיעת קרית חיים 1 בראשותו של פיטרמן, 15 נציגים מסיעת כן בראשותו של אוחיון ו~12 נציגים שפרשו מסיעתה של יעל לפר ביטון בראשותו של אלי בן דיין. בצד השני ישבו תשעת החברים הנותרים בסיעתה של לפר ביטון ו~16 נציגים מסיעתו של קובי עירוני, שהרכיבו את האופוזיציה.

 

היו"ר היוצא. איציק פיטרמן (צילום אלדד צלמים)
היו"ר היוצא. איציק פיטרמן (צילום אלדד צלמים)

 

בבחירה חשאית, אותה ביקשו 10 אחוזים מהנוכחים, נבחר מוטי בליצבלאו לכהן כיו"ר האסיפה באותו היום. לתפקיד מזכיר האסיפה באותו היום נבחר שלמה עדאני. מיד לאחר מכן, בהצבעה גלויה, נבחרו למועצה החדשה 39 נציגים ושישה ממלאי מקום מסיעות בקואליציה. במסגרת ההבנות בין פיטרמן לאוחיון הוסכם כי פיטרמן יכהן קודם כיו"ר הוועד לאורך מחצית הקדנציה ואוחיון יחליפו למחצית השניה של הקדנציה.

בשבוע שעבר אישרה הנהלת הוועד את מינויו של אוחיון לתפקיד ולאחר שמועצת האגודה עודכנה, הוא ייכנס לתפקידו מחר יום רביעי. יו"ר הוועד היוצא איציק פיטרמן איחל לאוחיון בהצלחה בתפקידו.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות