fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"טראמפ עלול לסיים את כהונתו בשנה הבאה"

רמי דניאל אלבז צילום אלכס הובר
רמי דניאל אלבז צילום אלכס הובר

 

לנומרולוג רמי דניאל אלבז מכרמיאל היו כמה תחזיות, בהן קלע בול. לבקשת "צפון-1" ניתח את התכונות של המועמדים לראשות עיריית כרמיאל וגם נתן תחזית עולמית

רמי דניאל אלבז צילום אלכס הובר
רמי דניאל אלבז צילום אלכס הובר

רמי דניאל אלבז הוא נומרולוג המאבחן את תכונות האדם והפוטנציאל הגלום בשמו ובתאריך לידתו בשיטה ייחודית שהוא פיתח. אלבז, תושב כרמיאל, מלמד נומרולוגיה על פי ראייה קבלית, בין השאר נזקף לזכותו כי חזה את המשבר הכלכלי של 2008 בארה"ב, תוצאות בחירות של ממשלה ורשויות מקומיות.

הבחירות בכרמיאל

כל אחד מהמועמדים מסר את תאריך הלידה שלו (למעט רותם ינאי שסירב), ולהלן הניתוח של אלבז:

רינה גרינברג היא טיפוס מוסרי. קולטת מהר מצבים וטוטאלית בעשייה, סומכת על היגיון בהחלט ולפעמים זורמת בספונטניות. לפעמים, היא נתקעת בגלל ביקורתה על המצב. היא בתקופת מחשבות וחשבון נפש, תקופה הדורשת נסיגה. לא ממש מתאים לאופייה הפעיל ביותר .

משה קונינסקי הוא טיפוס, המסוגל בעוצמה ובו זמנית לעסוק במספר משימות. פיזור ונמהרות הם בעיות במקרה זה. הוא ניחן בטוב לב ופועל לפי רגשותיו וסומך עליהם. נכנס לתקופת התחזקות וטיפוח המעמד האישי והחברתי, אחרי תקופת עיכובים בכל תהליך.

גיורא צ'שקין הוא טיפוס המכור לעבודה, שם לב לכל הפרטים הקטנים, אינטליגנטי וממציא פתרונות מקוריים לכל בעיה שצצה, אך לא אדם קל. זוהי תקופה של סגירת מעגלים עבורו, סיום של כל מה שלא מתאים יותר, הוא חולם על תקופה מתחדשת ומכין אותה היטב.

רותם בז'רנו הוא טיפוס רציני, עמוק, אוהב לעזור, עובד בצורה שיטתית, תוך כדי שמירה על חוק, תמיד רואה את שני הצדדים של המטבע, מאוד מנוסה בפתרון בעיות, רוצה את הפרסום והכרה אך תקופה זו לא ממש לצידו.

בארץ

מצב המדינה כיום הוא חיפוש הזדמנויות לשיפור המצב הכלכלי. המדינה מתחזקת בעולם. ראשי ערים ידרשו להיות ערניים ומשתפי בפעולה בתחום הכלכלי. מה שהבינו והחליטו אז, עכשיו זה הזמן לביצוע ההחלטות.

דונלד טראמפ מכור לשליטה, חייב דרמות כדי להרגיש חי, אימפולסיבי ומניפולטור, אשר איננו מסוגל להסתיר כוונות שמאחורי מניפולציות, סומך על "תוצאות בשטח", כופה את דעותיו תוך כדי שליטה מוחלטת. הוא נכנס לתקופת השקעות  בקרקעות, בנייה, מאינטרס כלכלי נטו, אוהב את הדרך הקצרה. מדיניותו לעצירת כספים תימשך עד אמצע שנה הבאה, לאחר מכן ייכנס לתקופת משבר שבה יעדיף לסיים תהליכי שלום ואולי אף לסיים את תקופת כהונתו .

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות