fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נחנך רחוב ע"ש אברהם עמרם

רחוב ע"ש אברהם עמרם
רחוב ע"ש אברהם עמרם

במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן ומוזמנים רבים, נחנך באזור התעשייה בחדרה רחוב על שם אברהם עמרם ז"ל. בטקס השתתפו סגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי, המכהנת כיו"ר ועדת השמות העירונית, סגן ראש העיר רומן גישר, המשנה לראש העיר בועז ביטון, חברת הנהלת העיר הרב בן ציון נורדמן, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, סמנכ"ל העירייה משה ביטון, בני משפחתו של אברהם עמרם ז"ל, ורבים ממוקירי זכרו.

רחוב ע"ש אברהם עמרם
רחוב ע"ש אברהם עמרם

המשתתפים לא הסתירו את התרגשותם במעמד שהתקיים במלאת 11 חודש למותו הפתאומי של עמרם ז"ל, מי שהיה מוותיקי העיר, איש רב פעלים.

בשנת 1978, במהלך מבצע ליטני, הוא נפצע ונשבה על-ידי החזית העממית לשחרור פלסטין. בשבי עבר עינויים רבים, ושוחרר לאחר כשנה. עמרם לא הניח לחוויה הטראומטית להתוות את חייו, והקים עסק עצמאי שברבות הימים צמח ושגשג. במקביל העלה על הכתב את חוויותיו, והוציא ספר אודות השבי.

יחזקאלי, שבירכה בטקס, אמרה כי, "אברהם עמרם היה אחד מבניה ובוניה של העיר חדרה. הוא נפטר בפתאומיות והשאיר אחריו משפחה מפוארת שממשיכה את דרכו במעשי חסד, בבנייה ובפיתוח עירנו האהובה".

לאחר גזירת הסרט והסרת הלוט, הוענק שמו של עמרם ז"ל לרחוב שנקרא בעבר רחוב המתכת, וייקרא מעתה רחוב אברהם עמרם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות