fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגות האהבה הסתיימו בגירושין: הבעל נתפס על חם אצל השכנה

זוג רוקד
צילום אילוסטרציה

לא כך תכנן תושב אזור חיפה לחגוג עם רעייתו 25 שנים של חיי נישואין, כאשר נתבקש באותו ערב חגיגי על ידי שכנתם, אלמנה לסייע לה בבעיית אינסטלציה כלשהי בדירתה וסיים את הלילה במיטתה.

עו"ד שרין סולן  צילום: רפי זגזג
עו"ד שרין סולן צילום: רפי זגזג

בני זוג תושבי אזור חיפה המתגוררים בדירה מפוארת באחד ממגדלי הדירות היוקרתיים, התכוונו לחגוג את יום הנישואין שלהם, אבל אז שכנתם ביקשה את עזרת הבעל בבעיית אינסטלציה בביתה. רעייתו המתינה לבעלה בסובלנות, אך החליטה לגשת לדירת השכנה ולבדוק מדוע בעלה מתעכב.  האשה מצאה את  הדלת, לא נעולה, נכנסה לדירה ונדהמה לראות את בעלה מצוי באינטימיות עם השכנה.

במקום פרצה דרמה גדולה, שהגיעה לסיומה רק בהתערבות שוטרים שהוזעקו למקום, כאשר הרעייה הפגועה חזרה לדירתם ולא ולא אפשרה לבעלה להיכנס אף הגישה תלונה במשטרה בטענה כי זה תקף אותה, ואף הוציאה צו הגנה  והרחקה נגד מהבעל.

הבעל  טוען באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן, כי ניסה להרגיע את רעייתו הפגועה וכי לא נקט בשום אלימות נגד רעייתו לא מילולית ולא פיזית  ונאלץ לעבור ולהתגורר בדירה אחרת שבבעלותם. יתרה מכך,ביקש הבעל לשקם התא המשפחתי ואף הבטיח לרעייתו: "אפצה אותך ביום הנישואין הבא".

דייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה, יצטרכו לקבל החלטה בתיק במהלך הימים הקרובים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות