fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: פיני ממן וצילה רשף פרשו מהמירוץ

צילה רשף (צילום: מיה חסון)
צילה רשף (צילום: מיה חסון)

תושבי זכרון יעקב מתכוננים לבחירות המוניציפליות מחר לראשות המועצה, כששני מועמדים בלבד נותרו במירוץ: זיו דשא ועלוית פרוינד.הבוקר, (ראשון ) פרשה צילה רשף, סגניתו של ראש המועצה לשעבר, אלי אבוטבול. אמש, (ראשון) עו"ד פיני ממן פרש מהמירוץ.

בהודעה שפרסם לציבור הבהיר  ממן כי הוא מבין שסיכוייו להיבחר אינם ריאליים והוא אינו מעוניין במצב שבו "יכפה" על היישוב סיבוב בחירות שני: "לאורך כל מסע הבחירות בדקתי את סיכויי הריאליים להיבחר לראשות המועצה. לאחר פרישתו של איציק בלה קיבלתי תמיכה נוספת שחיזקה את כוחי, אולם אין בכך להוביל להיבחרותי לראשות המועצה, אלא רק משום הפגנת תמיכה משמעותית בי. תוצאה כזו שבה, מצד אחד, אני גורף קולות אלקטוראליים רבים, אך, מצד שני, אני "כופה" על הישוב סיבוב בחירות שני – אינה לטובת הישוב ואינה לטובת התושבים, שכן בסופו של דבר ההוצאות הכספיות הציבוריות, הפסדי ימי העבודה ועלות הזמן היקר נופלים על כתפי התושבים. מכיוון שלנגד עיניי עומדת טובת הציבור, ולא האינטרס הפרטי שלי, החלטתי להודיע על הסרת מועמדותי מההתמודדות לראשות המועצה בבחירות הקרובות… איני פורש מן החיים הציבוריים. אמשיך לפעול ביושרה ובנאמנות למען התושבים ורווחתם ולשתף פעולה עם כל מועמד שייבחר. דלתי תמיד פתוחה לכל פנייה או בקשה".

לא רוצה לתת יד לסיבוב שני. פיני ממן. צילום: עצמי
לא רוצה לתת יד לסיבוב שני. פיני ממן. צילום: עצמי

 

התושבים רוצים שלטון חדש. צילה רשף. צילום: מיה חסון
התושבים רוצים שלטון חדש. צילה רשף. צילום: מיה חסון

מהודעתה  של רשף ניתן להבין כי גם היא פרשה עקב הערכה כי סיכוייה להיבחר נמוכים. "הכוח שמניע אותי בשירות הציבורי כבר עשרים שנה הוא הרצון להטיב עם הקהילה ולחולל ביחד איתכם הווה ועתיד טובים יותר", כתבה רשף, "ואולם מבדיקות שערכתי בימים האחרונים עולה כי סיכויי להיבחר במערכת הבחירות הנוכחית אינם מספיק גבוהים. נראה כי תושבי זכרון מעוניינים בהחלפת כל סממן המזוהה עם "השלטון הישן", מונח שהשתרש במערכת הבחירות הזו וחוטא לצערי לחלוטין למציאות, לערכים, לעקרונות ולצרכים של המושבה.

"החלטתי היום להסיר את מועמדותי לראשות מועצת זכרון יעקב. אשאר חברת מועצה ואעשה כל שביכולתי כדי לתרום להמשך פיתוחה ושגשוגה של זכרון שלנו. העשייה מבחינתי אינה פונקציה של תפקיד, אלא של כוונה והחלטה, ועל כן אמשיך להיות בשבילכם קול במועצה ואעשה זאת בתחושת מחויבות בלתי מתפשרת ובאהבה גדולה למקום ולאנשים שחיים בו. אני רואה לנגד עיניי אך ורק את טובת המושבה ועל כן אוסיף לנהוג באחריות, ללא התחשבנויות פוליטיות ובוודאי ללא אגו… זה לא סוד שעם פתיחת מערכת הבחירות הצהרתי כי החלטתי להתמודד גם בשל רצוני לפרוץ עוד תקרת זכוכית לנשים. פרצתי דרך מגדרית בתפקידיי השונים בצבא וגם בהיותי סגנית ראש המועצה הראשונה בזכרון יעקב. אף כעת, אני עומדת מאחורי ערך זה, רואה חשיבות עמוקה במימושו ומקווה שנשכיל כולנו לבחור את הדמות הראויה לניהול ענייני המושבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות