fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהות יהודית הוכתרה כפעילה בתחום האירועים והשכונות בחדרה

זהות יהודית חדרה צילום פרטי

במשאל שנערך הקיץ וכלל יותר מ-1500 תושבים, הוכתרה סיעת "זהות יהודית" כסיעה הפעילה ביותר מכל סיעה אחרת לטובת תושבי חדרה בתחום האירועים והשכונות.

במהלך הקיץ האחרון ניהלה הרשימה ביד רמה את הפעילויות שנערכו תחת חסותה עבור התושבים ולמרות שהקיץ תכף מסתיים במהלך השבועות הקרובים ייערכו פעילויות נוספות לרווחת התושבים. עכשיו חברי הסיעה מתכוננים לאירוע יום הסליחות הגדול , שיערך יום לפני ערב יום הכיפורים באיצטדיון הכדורגל, אירוע שמאחד בין חילונים ודתיים וישתתפו בו מעל 4,000 תושבים.

יצויין כי בפעילויות שמאורגנות על ידי הסיעה, לקחו חלק אלפי תושבים, מכל גווני האוכלוסייה. כך למשל, בנוסף לאירועים המרכזיים שליוו את התושבים השנה, בניהם אירועי ל"ג בעומר, חנוכה ושאר מועדי ישראל – התקיימו במהלך החודשים יולי אוגוסט האירועים האלו: "טיול ספארי" חוויתי לכל המשפחה, "חוויה של חיות" שכוללת פינות חי, ליטוף ורכיבה על סוסים, אירוע המוני של "פתיחת הסליחות", אירוע בריכה בחרב לאת, הצגת הילדים "כהונה בסכנה" עלילה מוסיקלית שעוסקת בבית המקדש ובמאבק הצדוקים כנגד חכמי הסנהדרין, סדנת חיתוך פירות וירקות, הצגת הילדים "פשוט שמח" העוסקת בשמחה, הפעילות המסורתית של הסיעה "עושים טוב בשכונות", במסגרתה עלו הילדים על מתנפחים ונפתחו דוכני מזון חינם. בשבועות הבאים יתקיימו מופע השנה לנשים ונערות עם יהודית אריה והזמנת יפוש – "מקס אמא", הצגת הילדים "היהלום שבלב" וכמובן ערב הסליחות הגדול המסורתי באיצטדיון הפועל חדרה.

"שמחנו מאוד לגלות שהסיעה פונה לכל גווני האוכלוסיה בחדרה כאחד. אירועי הספארי, ההצגות ופעילות המתנפחים תרמו לא מעט שעות איכות עם הילדים, וגם לא 'נגסו' בכיס של ההורים", אמר רום, תושב שכונת עין הים בחדרה, "בזכות הפעילות הרבה, הצלחנו להעביר את חודשי הקיץ עם הילדים בצורה מועילה ומהנה". ענת, תושבת שכונת האוצר, מוסיפה: "חודשי הקיץ הפכו לנטל עבור חלק מההורים, שצריכים לשלב את שעות העבודה עם הבילוי המשפחתי. האירועים שהפיקה 'זהות יהודית' התקיימו בשעות נוחות, הקלה עלינו ההורים, וגרמה הנאה רבה לילדים".

 

זהות יהודית חדרה צילום פרטי זהות יהודית חדרה צילום פרטי

יו"ר הסיעה והמשנה לראש העיר מלכיאל אלבז אומר כי: "אחד הדברים שהסיעה שמה עליהם את הדגש הוא לא כמות האירועים השנתיים, אלא גם איכותם. בקרת האיכות נשענת על מודלים מצליחים מהארץ. שאלתי את עצמי מדוע תושבי חדרה צריכים לצאת מהעיר לטובת טיולי ג'יפים, פארק אתגרי או ספארי. במקום לסבסד פעילות חוץ, הבאנו את הספארי ואת פינות החי לכאן. יש לחדרה משאבי טבע שהופכים אותה לעיר בילוי של ממש. הלוגיסטיקה הייתה מסובכת, אבל התושבים חשובים לנו. קיבלנו הרבה תגובות על רמת הפעילויות, על רמת המפעילים. שמנו דגש מיוחד על השירות שהתושבים מקבלים מהם. התושבים התרגשו".

יו"ר ועדת הכספים וחבר הרשימה, גבריאל סרוסי, סיכם: "השנה שמנו דגש מיוחד על פעילות מגוונת שתתאים לאוכלוסיה הכללית ומכל גווני הקשת הפוליטית. אירועי ל"ג בעומר, אירועי הקיץ והצגות הילדים, מוכיחים שניתן לשלב מעגל שלם של עשיה לטובת תושבי העיר. אנו שמחים שהתושבים הצביעו ברגליים לטובת הפעילויות, התגובות שקיבלנו מחממות את הלב, אבל זאת רק ההתחלה. נמשיך לעשות טוב לתושבים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות