fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחדשות עירונית באולגה תצא לדרך בעקבות שינוי בנתיב הטיסה

תכנית ההתחדשות בגבעת אולגה שבחדרה ידעה קשיי התקדמות רבים, אבל בימים אלה לאחר שהוכשרה הדרך, מגישה חברת ארזים (ג.י.א) את התכניות לוועדה המחוזית לצורך מתן תוקף לתכנית
תכנית פינוי ובינוי באולגה הדמיה :ארזים
תכנית פינוי ובינוי באולגה הדמיה :ארזים

חברת ארזים צפויה לבנות חלק משמעותי מכמות יחידות הדיור שיוקמו במסגרת תכנית ההתחדשות של גבעת אולגה- 274 יח"ד שיוקמו במקום 36 הקיימות בשטח כעת. החברה קיבלה לאחרונה את ההודעה בדבר החלטת צה"ל לשנות את נתיב הטיסה העובר מעל הפרויקט, שבתחילה נראה היה כי המגבלה בגינו עלולה לשלוח את הפרויקט כולו לתהום הנשייה, לאור הפיכתו לחסר כל כדאיות כלכלית.

לאחר שהנושא נפתר על הצד הטוב ביותר ונתיב הטיסה שונה, יידרש הפרויקט כולו לעבור הנמכה של חצי מטר בלבד, דבר שלא צפוי לפגוע בכמות יחידות הדיור המתוכננות בפרויקט.

תכנית פינוי ובינוי באולגה  הדמיה :ארזים
תכנית פינוי ובינוי באולגה הדמיה :ארזים

"פרויקט ההתחדשות של גבעת אולגה בחדרה צפוי להפוך לפנינה של ממש עבור אלה המעוניינים לגור בסמוך לים, באזור עם נוף נפלא ועדיין להישאר במרחק סביר מהמרכז לצרכי העבודה. הפרויקט בגבעת אולגה ידע ימים מורכבים ובירוקרטיות מתישות, אבל עם היציאה לדרך אין לנו ספק שצפוי פה פרויקט נפלא", אומרת סימה מאור, מנהלת ההתחדשות העירונית בחברת בחברת ארזים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות