fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השמיים מצדיעים לניר

בחול המועד סוכות ייערך בכרמיאל אירוע הטיסנים השישי לזכרו של ניר לקריף ז"ל, שנספה באסון היסעור ברומניה * אביו יובל, שמפיק את האירוע: "זה מאחד את המשפחה ונותן כוח להמשיך"
ניר לקריף (צילום: עצמי)
ניר לקריף (צילום: עצמי)

יובל לקריף לא ישכח את ה-26 ביולי 2010. באותו יום המריאו שני מסוקי יסעור של חיל האוויר הישראלי לטיסת אימון מבסיס חיל האוויר הרומני בובוק ופנו צפונה לעבר הרי הקרפטים. בעקבות מזג האוויר הקשה והערפל ששרר בגובה הטיסה, התנגש אחד המסוקים בצלע ההר וכל אנשי הצוות שעליו נספו. ביניהם היה גם סגן ניר לקריף (25), בנו של יובל, ששימש מכונאי מוטס באותה טיסה. לקריף השאיר אחריו את האשה מגי, שהייתה באותם ימים בהריון מתקדם. לימים נולדה בתו ירין, שתחגוג בחורף הקרוב את יום הולדתה השישי.

מאז האסון החליט יובל להנציח את זכרו של בנו. "כשהייתי בסיור בפולין מישהו אמר שם משפט שנחקק בליבי ובראשי. הוא אמר שאדם יכול למות פעמיים. פעם אחת כשהוא מת בפועל, ובפעם השנייה כששוכחים אותו. החלטתי שאני את ניר לא אשכח ולא אתן שישכחו".

בחול המועד סוכות, ב-21.10, 8:30 בבוקר, ייערך אירוע הטיסנים השישי לזכרו של לקריף ז"ל. מאז מות בנו דאג יובל להרים את האירוע, שמתרחש באזור התעשייה בר לב בכרמיאל, וכולל מטס טיסנים מרהיב מכל הסוגים, וגם פעילויות הנצחה, מתקנים לילדים והפתעות לכל המשפחה.

ניר לקריף (צילום: עצמי)
ניר לקריף (צילום: עצמי)

למה דווקא מטס?

"מגיל אפס ניר אהב לשחק עם טיסנים ובכלל אהב את כל נושא התעופה. לא בכדי הוא הגיע למה שהגיע בצבא. זו הייתה האהבה הגדולה שלו, ולכן לא הייתה לי בכלל התלבטות בנושא".

והשנה זו תהיה כבר הפעם השישית ברציפות.

"נכון. וזה לא דבר פשוט להרים אירוע כזה, בייחוד כי מדובר בתעופה. זו לוגיסטיקה שמשלבת את רשות שדות התעופה, רשויות מקומיות, משטרה, כיבוי אש וכו'".

ומה עושה לכם, למשפחה, האירוע הזה?

"זה מאחד, זה נותן לנו כוח להמשיך ובעיקר מזכיר לנו את ניר כמו שאהבנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות