fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרצל קרן ויוני שטבון רצים ברשימה אחת, שטבון ירוץ לראשות העיר

צילום: יוסף ברבי
צילום: יוסף ברבי

הרצל קרן ויוני שטבון מאחדים כוחות לבחירות הקרובות ויקימו רשימה אחת בה שטבון ירוץ כמועמד לראשות העיר נתניה, לאחר שקרן, המשמש כיו"ר האופוזיציה במועצת העירייה ומייסד סיעת 'למען נתניה', הודיע אמש באופן רשמי, על איחוד כוחות פוליטי.

הרצל קרן: "החלטתי לאחד כוחות עם יוני שטבון, למען תושבי העיר. אנחנו נהיה הרשימה הגדולה במועצת העיר ונייצג את כל תושבי נתניה. פעם ראשונה מזה עשרים שנה ניתן יהיה לעשות מהפך בראשות העיר נתניה".

צילום: יוסף ברבי
צילום: יוסף ברבי

קרן הכריז השבוע כי יתמוך ביוני שטבון לראשות העיר ויוביל עמו את הרשימה למועצת העיר: "כידוע, בבחירות הקודמות התמודדתי על ראשות העיר וקיבלתי כרבע מהקולות של תושבי העיר. אין זה סוד ששאפתי והתכוונתי לרוץ לראשות העיר גם בבחירות הקרובות, אך לאחר בחינה מקיפה של יחסי הכוחות הפוליטיים בעיר, הסקרים המקיפים שערכנו, והאווירה הציבורית הקיימת בנתניה, המייחלת למועמד חדש לראשות העיר, הגעתי להכרה שאיחוד כוחות שלי עם יוני שטבון, בהתמודדות למועצת העיר ולראשות העיר, הם שיהפכו את רשימתנו המשותפת לגדולה ביותר במועצת העיר והם שיובילו למהפך בראשות העיר בבחירות הקרובות ולבחירתו של יוני שטבון לראש העיר הבא של נתניה. אני מאמין שעם הניסיון הרב שלי, ועם המקצועיות, הרעננות וכושר המנהיגות שיוני מביא אתו, הוא יהיה ראש עיר מצוין לתושבי העיר נתניה, ופעם ראשונה מזה עשרים שנה ניתן יהיה לעשות מהפך בראשות העיר נתניה".

שטבון הודה לקרן ואמר: " אני רוצה להודות, להרצל קרן, על איחוד הכוחות הפוליטיים ועל שותפות אמתית לטובת ולרווחת תושבי נתניה. אני שמח על השותפות, שכן הרצל מביא עימו יושרה, אמינות וניסיון רב בניהול המערכת העירונית".

קרן הסביר כיצד תראה הרשימה למועצת העיר, לדבריו: "ברשימתנו החדשה, יהיו צעירים וצעירות המביאים עמם משב רוח חדש ומרענן, נציגים של סקטורים שונים מקרב תושבי העיר, בשילוב עם נציגי ציבור ותיקים ומנוסים. אני יודע שרשימה זו הינה משאלת לב של הציבור ושרוב תושבי העיר יוכלו להזדהות אתה. זו תהיה הרשימה הגדולה ביותר במועצת העיר בבחירות הקרובות".

המועמד לראשות העיר יוני שטבון אמר, שכראש עיר הבא של נתניה בע"ה, השותפים שלי לדרך יהיו אנשים ונשים ישרי דרך, שרק טובת הציבור עומדת לנגד עיניהם. והרצל קרן הוא דוגמא לשליח ציבור שטובת הציבור בלבד עומד לנגד עיניו.

קרדיט צילום : יוסף ברבי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות