fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו והפועל מעלות הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון

מזל טוב לשתי הקבוצות שהבטיחו השבוע את מקומן בפלייאוף העליון, מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. למרות ההפסד של מעלות לעכו, החבורה של המאמן שי מינסטר תסיים את העונה במקום הרביעי, לאחר שהפועל צפת שדלקה אחריה, הפסידה, וסידרה לה את הכרטיס ל-4 הראשונות. המשחק האחרון לעונה ביום ראשון נגד הפועל עמק חפר (19:00, אגם מונפורט) יהיה לפרוטוקול בלבד.

אצל החבורה של המאמן יוסי בוכניק הסיפור עדיין לא גמור. אמנם מקומה של עכו בפלייאוף כבר הבוטח, אבל עכשיו נותר לה להיאבק עם השנייה בטבלה אליצור נתניה על המיקום הסופי. אם נתניה תפסיד ביום ראשון לבית"ר כפר יונה ועכו תנצח את עירוני קרית אונו, עכו תעבור את נתניה ותסיים את העונה במקום השני, מה שיבטיח לה ביתיות בשלב חצי הגמר ואולי גם בגמר.

משחקי חצי הגמר, בשיטת הטוב משלושה, יתחילו ביום ראשון 22.4, כאשר מעלות תפגוש את הפייבוריטית לעלייה ומי שתסיים במקום הראשון א.ס. רמת השרון. המשחק הראשון ייערך ברמת השרון, המשחק השני ייערך במעלות ביום רביעי 25.4 והמשחק השלישי אם יהיה צורך בו יתקיים ביום ראשון 29.4 ברמת השרון.

ג'רמיין הול (צילום: יניב לני)
ג'רמיין הול (צילום: יניב לני)

הפועל עכו תפגוש בחצי הגמר את אליצור נתניה וכאמור רק בסיום ראשון בערב נדע מה יהיה סדר המשחקים בין השתיים.

הגמר, גם הוא בשיטת הטוב משלושה, ייערך ביום רביעי 2.5, המשחק השני ייערך ביום ראשון 6.5 והשלישי אם יהיה צורך בו ביום רביעי 9.5.

והיה גם משחק, ששתי הקבוצות לא היו מתפארות בו. ברבע הראשון המשחק עוד היה שקול והסתיים ביתרון 20:28 של עכו. ברבע השני עכו לחצה על הגז ועלתה ליתרון דו ספרתי 34:46 (דקה 15). מעלות לא הרימה ידיים והצליחה לקזז את ההפרש עם שלשה מטורפת של אורן בן חמו על הבאזר לסיום המחצית, 47:53 לעכו.

למחצית השניה רק עכו עלתה. מעלות נראתה רע מאד בשני צידי המגרש ועכו הלמה בה ללא רחם בדרך ליתרון 65:83 כבר בסיום הרבע השלישי, תוצאה שביום רגיל הייתה מתקבלת על הדעת.

ברבע האחרון עכו המשיכה להתעלל בהגנה של מעלות ו-5 דקות לסיום המשחק כבר עברה את רף 100 הנקודות. מנקודה זו המשחק הפך למטווח צליפות מחוץ לקשת ובלתי ניתן לצפיה והורגש כי שתי הקבוצות כבר מתות לסיים וללכת הביתה.

שי מינסטר (צילום: הפועל מעלות)
שי מינסטר (צילום: הפועל מעלות)

קלעו לעכו: ג'רמיין הול 26, קורי קאר 17, רז מנשה 14, ג'ונתן בייז 12, רותם ברזילאי ואילן נניקשווילי 9, גיא יוסיפוביץ' 8, עידו קוז'יקארו 7.

קלעו למעלות: ניב זקס 23, תומר כהן 17, אורן בן חמו 16, יעד גולץ 9, מתן וילהלם ואסף רוטנשטיין 8, אופק בן יעקב 4, נסיב פאלח 2.

מאמן עכו יוסי בוכניק: "זה היה סגנון משחק ממה ששיחקנו מול נתניה, הם גררו אותנו לקצב משחק מהיר ושמרו הרבה אזורית. אנחנו חייבים להרים את היכולת ההגנתית במיוחד לקראת הפלייאוף ששם אנחנו אמורים לפגוש את נתניה ומה שיהיה יהיה וכמובן שהמטרות הם לעלות ליגה. לא הגענו לכאן כדי להגיד שעשינו את שלנו, אני מרגיש שאנחנו מגיעים בשיא שלנו".

מאמן מעלות שי מינסטר: "קיבלנו הרבה מאוד נקודות, זה פעם ראשונה שאנחנו סופגים כמות כזאת. הספסל שלנו נראה יותר כמו מסדר פצועים וקשה לנו בלי רוטציה וזה המצב שנצטרך להתמודד איתו גם בהמשך בתקווה שכולם יחזרו ונהיה בסגל קצת יותר עמוק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות