fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו התחילה להחתים שחקנים

אורן בן חמו
הקפטן אורן בן חמו (צילום: אדיראן הרבשטיין)

 

 

אחרי מינויו של המאמן שי מינסטר, החלה הפועל עכו בבניית סגל השחקנים לעונה הקרובה * בהפועל מעלות עדיין ממתינים להחלטת העירייה בנוגע לתקציב ובינתיים, כל ההכנות מוקפאות

הפועל עכו (ארצית)

אחרי החתמתו של המאמן שי מינסטר, החלה הקבוצה לגבש את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. עידו קוז'יקרו הוותיק וג'ונתן בייז, סיכמו על הארכת חוזה וימשיכו עונה שנייה בעכו. גם הרכז הוותיק אורן בן חמו, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל מעלות, סיכם וחוזר לעכו לקדנציה שנייה.

בן חמו, שנבחר בעונה שעברה לחמישיית העונה, אמר: "אני שמח לחזור לעכו אחרי שנתיים מדהימות בהפועל מעלות. אני רוצה להודות ליו"ר מעלות איריס וקנין, ולאחל לה ולמעלות הצלחה. אני בטוח שהמאמן שי מינסטר, יבנה בעכו קבוצה טובה שתתמודד על העלייה ואני מקווה לעזור לה להגשים את המטרה".

שני שחקנים חדשים שהצטרפו הם: רועי נברו, שמגיע מהפועל נצרת עילית וניר נצר, ששיחק בעונה האחרונה במכבי קריית מוצקין בליגה הלאומית.  

הוביל את עכו לניצחון דרמטי בסיום. אורן בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חוזר לקדנציה שנייה בעכו. אורן בן חמו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל מעלות (ארצית)

אחרי שנכשל הניסיון להתאחד עם הפועל עכו, במעלות עדיין ממתינים להחלטת עיריית מעלות בנוגע לגובה התקציב בעונה הבאה. כרגע, הקבוצה נמצאת בהקפאה וטרם מינתה מאמן במקומו של שי מינסטר, שחתם בהפועל עכו.

יו"רית הקבוצה איריס וקנין, הבהירה למקורביה, אם לא תקבל תשובות כבר בימים הקרובים, היא תשקול את המשך פעילותה בקבוצה.

"כל הקבוצות כבר מינו מאמנים והחלו בהחתמת שחקנים ורק פה לא קורה כלום", התייחס השבוע גורם בקבוצה למצבה, "הסברנו את המצב להנהלת עמותת הספורט העירונית, אבל עד עכשיו לא קיבלנו תשובות".

היו"ר וקנין: "עמותת הספורט היתה אמורה לקבוע את תקציב הקבוצה בעונה הבאה, אבל עדיין לא התכנסה. אני מאוד מקווה שהדברים יתחילו לזוז בכיוון החיובי, כי כבר ככה אנחנו בפיגור בהכנות לעומת קבוצות אחרות. אני גם מקווה שהתקציב שיקבע יהיה תקציב ראוי שיאפשר לנו להעמיד קבוצה טובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות