fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות ניצחה 78:86 את הפועל עכו

אסף רוטשטיין מול ניב זקס (צילום: מיכה פישנזון)

אתמול (ראשון) הפועל מעלות רשמה ניצחון ביתי מרשים על הפועל עכו 78:86 והנחילה לה הפסד שני ברציפות.

המשחק המרכזי של המחזור השישי בליגה הארצית, הפגיש את שתי בעלות היומרה לעלייה למשחק שעלה על הציפיות. מצד אחד העולה החדשה הפועל מעלות שאירחה את המשחק לעיני כ-150 צופים ומהצד השני הפועל עכו שעלתה רק לפני שנתיים וכבר נחשבת לותיקה בליגה.

עופר דיגמל מנסה לקלוע על שלושה שחקני עכו (צילום: מיכה פישנזון)
עופר דיגמל מנסה לקלוע על שלושה שחקני עכו (צילום: מיכה פישנזון)

עכו הגיעה ללא לירן שורצוולד ואחרי הפסד ראשון בשבוע שעבר ומעלות הגיעה אחרי שבוע מנוחה בשל מספר הקבוצות האי זוגי בליגה, עם סגל מלא ואחרי שני ניצחונות רצופים.

מעלות פתחה נהדר את המשחק ועלתה ליתרון 2:10 (דקה 3). לעכו לקח קצת זמן להיכנס לעניינים ובעזרתו של הרכז הותיק אסף רוטשטיין ביצעה מהפך וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 24:26.

אסף רוטשטיין מול ניב זקס (צילום: מיכה פישנזון)
אסף רוטשטיין מול ניב זקס (צילום: מיכה פישנזון)

תחילת הרבע השני היה שקול והיתרון עבר מצד לצד עם יתרון קל לאורחים מעכו שהובילו 29:31 (דקה 13). אורן בן חמו שהעביר את השנתיים האחרונות בעכו, פירגן לחבריו לקבוצה במעלות פעם אחר פעם ומכאן מעלות השתלטה על המשחק וסיימה את המחצית ביתרון דו ספרתי מבטיח 40:52.

אל המחצית השניה שחקני עכו עלו חדים ומפוקסים ועם 4 שלשות רצופות הצליחו למחוק את ההפרש ולקבוע 52:56 למעלות (דקה 23). מעלות לא איבדה את הראש אל מול הטירוף בעיניים שהיה אצל שחקני עכו ועם משחק שקול שמרה על יתרון 62:69 בסיום הרבע השלישי.

אורן בן חמו מול גיא יוספוביץ' (צילום: מיכה פישנזון)
אורן בן חמו מול גיא יוספוביץ' (צילום: מיכה פישנזון)

עם פתיחת הרבע הרביעי, המתאזרח הותיק קורי קאר שהצפין העונה עד לעכו, מסר בלי כוונה את הכדור לידיו של נבות ינאי ממעלות ומיד ביצע עליו עבירה בלתי ספורטיבית שטותית שקבעה יתרון 62:71 למעלות. מעלות המשיכה לשלוט בקצב ושוב הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי 66:77 (דקה 34). עכו לא ויתרה והצליחה לחזור עד לפיגור 5 נק' 80:75 (דקה 35), אבל זה הכי קרוב שהצליחה ומעלות רשמה בסיום ניצחון ביתי 78:86.

קלעו להפועל מעלות: ניב זקס 16 נק', אורן בן חמו (6 אס', 5 חס'), נבות ינאי ועופר דיגמל (9 כ"ח) 15 נק' כ"א, בני אלשיר 10 נק' (8 כ"ח), ליאור לוי 8 נק', עאדל מתא 5 נק', אייל סולומוביץ' 2 נק'.

קלעו להפועל עכו: רז מנשה 18 נק' (13 כ"ח), גיא יוסיפוביץ' 15 נק', עזמי אבו-אחמד 14 נק' (9 כ"ח), קורי קאר 11 נק' (7 כ"ח), אסף רוטשטיין 11 נק' (6 אס'), רום זרובצ'יק 5 נק', שחר מילר ואדהם חשאן 2 נק' כ"א.

עבירה שטותית. קורי קאר (צילום: מיכה פישנזון)
עבירה שטותית. קורי קאר (צילום: מיכה פישנזון)

מאמן מעלות המאושר זיו תבור: "אמרתי לשחקנים שבעונה כזאת כל משחק הוא על כניסה לפלייאוף. הולכת להיות עונה ממטורפת. אסור להפסיד בבית אם המטרה היא להגיע למקומות 1-4. אנחנו עוד רחוקים מלהציג את הפוטנציאל של הקבוצה הזאת. זאת קבוצה חדשה לגמרי שהרבה שנים המועדון הזה לא היה בליגה ארצית,.

מאמן עכו המאוכזב שי ברוך: "שאתה מקבל 52 נקודות בחצי הראשון אתה לא יכול לנצח את המשחק. אתה רודף אחרי הקבוצה השניה. לבוא למשחק עונה פה במעלות זאת אחריות שלי איך שהקבוצה נראתה בחצי הראשון. כלום לא עבד בהגנה שלנו. הפציעה של לירן היא משמעותית כי אנחנו עם סגל קצר ואנחנו מאד מקווים להתחזק בהמשך. אבל מי ששיחק עשה את העבודה ואני מאד סומך עליהם יש לנו קבוצה נהדרת ואני מאמין בה".

ביום ראשון 4.11 מעלות תצא למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה שעדיין ללא ניצחון הפועל לב השרון ועכו תזכה לנוח.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות