fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה אשר/עכו מתכוננת לגמר הגביע בשלישי

גיגה אדומה. שחקני מטה אשר/עכו שומרים על מאזן ניצחונות מושלם (צילום: איגוד הכדורעף)

בחמש השנים האחרונות, גביע המדינה בכדורעף לא עזב את ארון הגביעים של הפועל מטה אשר/עכו. מחר (שלישי) היא תנסה להגן עליו בפעם השישית כשתפגוש בגמר את היריבה הגדולה שלה מכבי תל אביב.

מטה אשר/עכו מגיעה למשחק הגמרכשהיא מובילה את הטבלה  לעומת הצהובים מתל אביב שבמקום השלישי. עם זאת, התל אביבים היו הראשונים לנצח את מטה אשר ביום שלישי האחרון 2:3 במסגרת המחזור השמיני בבית העליון.

בפעם השישית בעשר שנים יתייצבו שתי היריבות הגדולות בכדורעף הישראלי למשחק מאני טיים נוסף ביניהן והפעם על הפרק – גביע המדינה 2018, תואר בו מחזיקה הפועל מטה אשר/עכו כבר חמש שנים ברציפות ולמעשה, תואר שעבר בין ידיים צהובות לאדומות במשך 10 שנים והחלוקה זהה – החל מ-2008 ולאורך חמש שנים הגביע היה צהוב. מאז 2013 הגביע שייך בלעדית לאדומים. בעונה שעברה האדומים ניפקו נוקקאוט והגמר נעצר לאחר שלוש מערכות ובמעמד צד אחד.   למשחק הגמר ביום שלישי מגיעה הקבוצה של נעם כץ כשהיא מובילה את טבלת ליגת העל עם 41 נקודות לעומת 36 נקודות של הצהובים שבמקום השלישי. עם זאת, הקבוצה של זוהר בר נצר דאגה להנחית הפסד בכורה העונה למחזיקת הגביע לאחר שניצחה אותה ביום שלישי האחרון 2:3 במסגרת המחזור השמיני בבית העליון.   "אנחנו גאים להשתתף שוב במשחק גמר הגביע וברור לנו שהאתגר השנה גדול במיוחד" אומר המאמן כץ. "למרות שזכינו בחמש השנים האחרונות בגביע במדינה בכל שנה הקלפים מתערבבים מחדש ולראיה במכבי תל אביב משחקים השנה שלושה שחקנים שזכו איתנו בשנה שעברה ושחקן רביעי שזכה איתנו בעבר בשלושה גביעים". כץ מכוון לאריאל כצנלסון, איליה גולדרין ואנדרי גבוזדב שלבשו אדום לפני עונה וכמובן לאו דוס סנטוס שידע תקופה נהדרת בנעמן. "בקבוצה שלנו השנה יש אמנם שחקנים שעוד לא שיחקו במעמד כזה אבל אני מאמין בקבוצה ולדעתי יחסי הכוחות שקולים מאוד ומי שתתעלה תנצח. אני מקווה שהקהל שלנו יפגין נוכחות וידחוף את הקבוצה ומקווה שיהיה משחק איכותי ובעיקר הוגן".   מהצד השני המאמן זוהר בר נצר, שהוביל את מכבי ת"א לאליפות ראשונה לאחר ארבע עונות בהן הצלחת הצפינה לנעמן, לא מתרגש מניצחון הליגה על היריבה באמצע השבוע שעבר. "לדעתי לניצחון ביום שלישי לא תהיה השפעה על הגמר. יש הפרדה בין הגביע למשחקי הליגה". בר נצר לא מייחס חשיבות ליריבות העמוקה ולתוצאות העבר בין הקבוצות. "לעבר בין הקבוצות אין משמעות כי שתי הקבוצות החליפו בין ארבעה לחמישה שחקנים מהשישייה. יש הרבה נקודות מפתח למשחק גמר גביע, שבו גם המתח והחגיגה מסביב משפיעים".
יחגגו גם בשלישי? שחקני מטה אשר/עכו (צילום: איגוד הכדורעף)

"אנחנו גאים להשתתף שוב במשחק גמר הגביע וברור לנו שהאתגר השנה גדול במיוחד" אומר המאמן כץ. "למרות שזכינו בחמש השנים האחרונות בגביע במדינה בכל שנה הקלפים מתערבבים מחדש ולראיה במכבי תל אביב משחקים השנה שלושה שחקנים שזכו איתנו בשנה שעברה ושחקן רביעי שזכה איתנו בעבר בשלושה גביעים". כץ מכוון לאריאל כצנלסון, איליה גולדרין ואנדרי גבוזדב שלבשו אדום לפני עונה וכמובן לאו דוס סנטוס שידע תקופה נהדרת בנעמן. "בקבוצה שלנו השנה יש אמנם שחקנים שעוד לא שיחקו במעמד כזה אבל אני מאמין בקבוצה ולדעתי יחסי הכוחות שקולים מאוד ומי שתתעלה תנצח. אני מקווה שהקהל שלנו יפגין נוכחות וידחוף את הקבוצה ומקווה שיהיה משחק איכותי ובעיקר הוגן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות