fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפגנה של איש אחד: לוחם האזבסט מנהריה קורא להתעוררות

דב משה שובת מול עיריית נהריה (צילום: פרטי)
דב משה שובת מול עיריית נהריה (צילום: פרטי)

לוחם האזבסט דב משה מנהריה, החל מאתמול (ראשון) לשבות מול בניין העירייה במחאה שקטה. משה יושב בסמוך לכניסה לבניין ומחזיק בשלטים "אזבסט מוות".  לדבריו אין לו מטרה לעורר פרובוקציה או מלחמות, אלא מטרתו לקרוא להתעוררות ולהגביר את המודעות לחשיפה לאזבסט שמסכן חיים.

משה נקרא בשבוע שעבר לתשאול בתחנת המשטרה בעיר מאחר ועיריית נהריה הגישה תלונה בחשד כי שותלים שברי אזבסט בפארק עירוני. משה יחדיו עם חבריו בודקים במשך מספר חודשים גם את תנאי ההיתרים לעבודות פינוי אזבסט במפעל איתנית וגם במבנים פרטיים ומביאים לידיעת הציבור את הממצאים.  בחודש דצמבר קיימו הפגנה מחוץ למפעל בזמן סיור של נציגי המשרד להגנת הסביבה שהוזמן לאחר קול צעקה שהקים משה ברשתות החברתיות.  אז טען כי תנאי הטיפול וסילוק האזבסט משטח המפעל לוקים בחסר ומסכנים את בריאותם של תושבי נהריה.

דב משה מחוץ לבניין העירייה הבוקר ( צילום: פרטי)
דב משה מחוץ לבניין העירייה הבוקר ( צילום: פרטי)

משה אמר הבוקר (שני) לאתר בלינקר: "החל מאתמול, התחלתי לשבות מול העירייה. אני מתכוון לעשות זאת מידי יום ביומו במשך שעה, עד להודעה חדשה. ההפגנה הזאת אינה נגד אף אחד כשם שהיא לא בעד אף אחד. המטרה הגברת המודעות לאסון האסבסט בנהריה,אסון שגבה אלפי נפגעים. הדחקת האסון להתעלמות ממנו לא תעזור לאף אחד,האסבסט היה כאן,עדיין כאן, וימשיך להכות בנו, כל עוד לא ננקוט בפעולות אקטיביות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות