fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המדליקים: נר ראשון- יהלי ואמה זהבי

לכבוד החג הכי מדליק בשנה, ביקשנו מטיפוסים קרייתים מגניבים להצטרף לפרויקט אופטימי במיוחד. יצא מדליק, כבר אמרנו?
יהלי ואמה זהבי צילום: דורון גולן
יהלי ואמה זהבי צילום: דורון גולן

יהלי ואמה זהבי

גיל: תשעה וחצי חודשים.

מגורים: קרית אתא.

עיסוק: אוכלות, משחקות, ישנות ובעיקר עושות הרבה שמח לאמא שני ולאבא אלעד.

תחביבים: אמה – לשבור את הבית ולשמוע רוק כבד; יהלי – לקרוא ספרים ולשמוע מוזיקה קלאסית.

מאכל אהוב: דייסת קוואקר וגמדים.

משחק אהוב: אמה – כל מה שעושה רעש; יהלי – משחקי חשיבה.

יהלי ואמה זהבי צילום: דורון גולן
יהלי ואמה זהבי צילום: דורון גולן

השיגעון הפרטי שלי: אבא אלעד: "ציפינו לילדים כמה שנים וכששני נכנסה להריון ונודע לנו שיש לנו תאומות, השמחה הייתה כפולה, התרגשות שיא. לפני חודש וחצי הן התחילו ללמוד בלונה גן בהנהלת ליאור אגמון, ובינתיים מתמידות ומאוד נהנות מהצוות ומהחברים. יהלי מאוד עדינה, בכתה כמה ימים עד שהתרגלה ועכשיו היא חלק בלתי נפרד מהנוף. אמה נכנסה לגן וישר השתלטה על העניינים. שתיהן בהחלט תורמות לאווירה הכיפית בגן, מפזרות חיוכים לכל עבר וכולם מתים עליהן. הן הכוכבות של המשפחה. אמה קצת מקדימה את יהלי בהתפתחות -היא כבר נעמדת והולכת סביב שולחן, אבל יהלי לא פראיירית ואנחנו בטוחים שהיא תדביק פערים. הן מאוד קשורות אחת לשנייה. לפעמים בלילה אנחנו שומעים אותן מהחדר שלהן מדברות אחת עם השנייה, בטח מקשקשות על מה שעבר עליהן באותו היום בגן".

אמא שני: "הן לא תאומות זהות, גם באישיות כל אחת היא משהו אחר, אבל אני אוהבת להלביש אותן בבגדים זהים. אלעד פחות אוהב את זה, אבל לי זה עושה כיף לראות אותן ככה, אז מגוונים. שתיהן מאוד אוהבות את הכלב שלנו טוי. הן משחקות איתו, הוא מנשק אותן ואמה במיוחד אוהבת לרדוף אחריו בכל הבית".

מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה? אלעד: "יהלי תעשה גרסה מחודשת ל'אגם הברבורים', אמה תלך על קריירה צבאית ותהיה דוברת צה"ל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות