fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו עבודות ההכנה לסלילת מקטע האחרון בטיילת שמעון פרס

השלב השלישי של הטיילת יחבר בין החלק הדרומי לחלק הצפוני של העיר לפעילות פנאי וספורט
בלי כלים חד פעמיים בפארקים הציבוריים. טיילת שמעון פרס | צילום: דוברות העירייה)
בלי כלים חד פעמיים בפארקים הציבוריים. טיילת שמעון פרס | צילום: דוברות העירייה)

עיריית קרית ביאליק ממשיכה לשלב ג' של הפרויקט טיילת שמעון פרס, המוכרת גם בשמות טיילת נחל הגדורה ונחל הפוארה, מרחוב העמקים בשכונת ביאליק דרום ועד אורט קריית ביאליק. הטיילת תוארך בעוד 550 מטרים. באחרונה בוצעו בורות ניסיון בשטח, כאשר העבודות צפויות להתחיל בחודש ינואר 2021.

הכנת המקטע השלישי בטיילת שמעון פרס. צילום: דוברות העירייה

הארכת הטיילת תאפשר לרוכבי אופניים והולכי הרגל ליהנות ממסלול בחיק הטבע לאורך העיר. הוחלט, כי השביל ייסלל מבטון בכדי למנוע היווצרות הסדקים באספלט. עם השלמת בניית הגשר להולכי רגל ורוכבי אופניים מעל רחוב העמקים על ידי חברת "יפה נוף", האחראית על פרויקט המטרונית, התאפשר חיבור של שכונת ביאליק דרום לחלקה הצפוני של הטיילת שהוקמה בשנים האחרונות ובכך ניתן אות לקידום הפרויקט הקמתו של השלב הסופי של פרויקט נחל הגדורה.

שני השלבים הראשונים של הטיילת שהוקמו בין הכיכר רבין-אצ"ל לבין רחוב העמקים משמשים כבר זמן רב את חובבי ההליכה והרכיבה. מדי יום, נצפים אלפי תושבים מקרית ביאליק ומחוצה לה, צועדים בטיילת. מסלול הטיילת מואר בתאורת לדים חכמה  שמאפשר הליכה ורכיבה גם בשעות הלילה. במקביל הושלם מיפוי הסדקים בטיילת הקיימת לקראת תיקונם בקרוב.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "קרית ביאליק הינה עיר ירוקה ובריאה, בה הספורט הינו חלק משגרת היום יום. טיילת שמעון פרס היא סיפור הצלחה מדהים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות