fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה בניית איצטדיון הכדורגל בקרית ים

עבודות להקמת האיצטדיון. צילום: דוברות העירייה
עבודות להקמת האיצטדיון. צילום: דוברות העירייה

השבוע יצאו לדרך העבודות להקמתו של איצטדיון כדורגל חדש בקרית ים במקום האצטדיון הוותיק שהוקם ופעל בעיר מזה עשרות שנים.

את האיצטדיון החדש תכנן משרד התכנון דאטום מהנדסים והוא עתיד להיות חלק ממתחם הספורט שלאורך טיילת הפארק שעתידה לקום ממזרח העיר ועד לים שם תתחבר לטיילת החוף העירונית. במקום מתוכננים לקום גם שני מגרשי אימונים, מגרש חניה רחב ידיים, טריבונות לקהל, חדרי הלבשה, חדר כושר ומקלחות.

עבודות להקמת האיצטדיון. צילום: דוברות העירייה
עבודות להקמת האיצטדיון. צילום: דוברות העירייה

בהקמת האצטדיון יושקעו כ- 12 מיליון שקל מרביתם מכספי הטוטו  ורשות מקרקעי ישראל והקמתו צפויה להסתיים עד סוף הקיץ הקרוב. על שטח האצטדיון הישן עתידה לקום  שכונת מגורים חדשה שתאכלס יותר מאלף יחידות יחידות דיור חדשות.

מהלך זה להקמתו של איצטדיון כדורגל חדש המיועד לקידום הספורט בעיר הוא פרי יוזמתו של ראש העירייה, דוד אבן צור, אשר מצא בדרך זו פתרון למחסור בעתודות קרקע בעיר לבניה חדשה. הודות למהלך זה זכתה גם העיר להינות ממתקן כדורגל חדיש ומתקדם בשטח הסמוך לרפאל שבו לא ניתן להקים מבני מגורים אך אין מניעה להקמת מתקן ספורט דוגמת האצטדיון. אבן צור הביע השבוע קורת רוח רבה מתחילת העבודות וציין כי זו זהו מהלך נוספת לפיתוח העיר וטיפוח הפעילות הספורטיבית העירונית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות