fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החוש השישי

היא יועצת רוחנית, הוא אמן חושים. ביחד הם זוג על הבמה ובחיים. בשבוע הבא ייצאו לסיבוב הופעות משותף בארה"ב
ליאת חי טל ואושרי כהן
צילום: אושרי כהן

אמן החושים, אושרי כהן, (35) והיועצת הרוחנית ליאת חי-טל, (42) מעכו חברו יחד למופע יחיד מסוגו המשלב מנטליזם, קסמים, קריאה וניתוח מיסטי של אנשים, והם יצאו בשבוע הבא למסע הופעות בארה"ב.

כהן, שהופיע יחד עם אביו על במות בכל הארץ כילד פלא, מאז מלאו לו 5 ועד גיל 20, הכיר את חי-טל לפני כארבע שנים ועד מהרה הפכו לבני זוג. מאז, למעשה התעורר בהם הרצון להופיע יחד ולשתף פעולה באופן שלא נראה עדיין על הבמה. לאחר מספר הופעות הראשונות שהעלו בארץ, הבינו כי מדובר במופע שמצליח להלהיב ולהפתיע אנשים רבים, וכי יש להם ביד קלף מנצח.

חי-טל, עוסקת במיסטיקה כבר שנים רבות, ולטענתה, היא מצליחה לחשוף תכונות אישיות של אנשים ואת סיפור החיים שלהם באמצעות האנרגיה שהם מקרינים. בשנתיים האחרונות היא גם מגישה את התוכנית "המצפן" ברדיו "קול עכו", ומסייעת למאזינים לפתור מצבים מורכבים בחייהם. בנוסף, היא מעניקה הכוונה גם ללקוחות מחו"ל, בעיקר עסקיים, המבקשים את עצתה בענייני השקעות, עסקים ומניות.

את כהן, הכירה כשביקשה למתג את הקליניקה שלה בשכונת הכרם בעכו, כשעסק בשירותי תוכן וגרפיקה. בתחילה, היו חברים טובים ובמהלך הזמן, התחזק הקשר ביניהם והפך לאהבה גדולה.

השילוב בין היכולות של שניהם הפך לשם דבר בעיר עכו ובאזור כולו ואפילו השם שהעניקו למופע,  The Mentalist and  the mist of the middle Este , לא משאיר מקום לספק אצל המפיקים האמריקאים שהזמינו את ההופעות. הקהל האמריקאי, כך הם מקווים, ישמח לרכוש כרטיסים למופע מסוג זה.

אושרי כהן צילום: אושרי כהן הפקות
אושרי כהן צילום: אושרי כהן הפקות

השניים צפויים לנסוע לארה"ב כבר בשבוע הבא והם יופיעו בחוף המערבי: סן פרנסיסקו, סן דייגו ולוס אנג'לס. המופע המרכזי יהיה מופע התרמה לזוג תאומים, החולים במחלה קשה, שהוריהם מבקשים לגייס 2 מיליון דולר, עבור טיפולים שיסייעו בהחלמתם.

בני הזוג מצפים להפתיע את הקהל, ולהצליח לפתח את המופע באמצעות החוויה האמריקאית מול אלפי צופים. בעתיד הם מקווים להמשיך ולהציג על כמה שיותר במות בארץ ובעולם, וחשוב יותר, לייצג את ישראל נאמנה בכל מקום בו יופיעו.

כהן: " אנחנו מתרגשים מאוד משיתוף הפעולה הזה, גילינו כימיה מיוחדת מהפעם הראשונה שליאת עשתה לי טיפול אנרגטי ואנחנו מצליחים להעביר בינינו גם מחשבות. המופע מרגש, מצחיק, מותח ומפתיע. זה לא רק מופע, זו חוויה".

ליאת חי טל צילום: אושרי כהן
ליאת חי טל צילום: אושרי כהן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות