fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: ספר מנהריה חשוד בעבירות פדופיליה

כ-100 קבצים פדופיליים הנאשם, חיים דמקינר | צילום: פייסבוק

על פי החשד, נהג חיים דמקינר, במשך שנים, ליצור קשר עם קטינות באמצעות הרשתות החברתיות תוך התחזות לאחר ולבקש מהן לשלוח לו תכנים מיניים. הוא פעל באופן שיטתי במרחב המקוון בזהויות שונות במקביל לפגיעה במרחב הפיזי

הערב, רביעי, הותר לפרסם את פרטיו של חיים דמקינר תושב נהריה, 55, ספר במקצועו, שנעצר לפני כשבוע על ידי להב 433 ביחידה 105 – המוקד הלאומי להגנה על  ילדים ונוער ברשת, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות ברשת, לרבות גרם אינוס בקטינות מתחת לגיל 14, בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית, מעשה מגונה, עבירות מחשב ועבירות נוספות. החקירה, שהחלה בעקבות מספר פניות למוקד 105, בוצעה ביחד עם משרד הרווחה ולוותה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

דמקינר נעצר לפני כשבוע וחצי. עם התקדמות מלאכת איסוף הראיות, נחשף צוות החקירה לעשרות אלפי תמונות וסרטונים בעלי תכנים פדופיליים שנתפסו באמצעי אחסון דיגיטאליים השייכים לחשוד.

על פי החשד, נהג דמקינר, במשך שנים, ליצור קשר עם קטינות באמצעות  הרשתות החברתיות תוך התחזות לאחר. בחלק מהמקרים, כבר בתחילת השיח הווירטואלי, היה החשוד מבקש מהקטינות לשלוח לו תכנים מיניים ובמקרים אחרים עשה זאת לאחר שביסס את הקשר שלו עם הקורבנות, תוך ניצול בוטה של תמימותן, כשהוא משדל אותן לשלוח לו תכנים בעלי אופי מיני, עד כדי ביצוע מעשים מגונים ומעשי אינוס.

עוד עולה מהחקירה, כי החשוד פעל במשך הזמן באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה, תוך לעיתים שהוא מתחזה לדוגמן או לבחורה צעירה על מנת להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף עמו פעולה וכך ביצע את העבירות המיוחסות לו תוך ניצול תמימותן.

מדובר בחקירה סמויה ומורכבת, המתנהלת במשטרת ישראל זה מספר שבועות. בזכות שימוש באמצעים טכנולוגיים ואחרים, הצליח צוות החקירה לפצח את זהותו של החשוד ואף לאתר וליצור קשר עם עשרות קטינות, איתן יצר החשוד קשר.

בדיון שהתקיים היום, רביעי, בדלתיים סגורות בבית המשפט המחוזי בלוד, הוסר צו איסור הפרסום והותרו לפרסום פרטי החשוד. בית משפט השלום האריך ביום ראשון האחרון את מעצרו של החשוד עד ליום שני, 11 בחודש.

בשלב זה, לצד חקירת החשוד ובחינת חומר הראיות, ממשיכים במיקוד מאמץ חקירתי, בין היתר, באיתור ילדות, נערות ונשים נוספות איתן יצר החשוד קשר, בהתאם לחשדות המיוחסים.

ממצאי החקירה עד כה מלמדים על חשוד שפועל לאורך 10 השנים האחרונות לפחות, באופן שיטתי ובהיקף עצום, לפגיעה בקטינות במרחב המקוון בזהויות שונות, במקביל לפגיעה במרחב הפיזי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות