fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוחרם סוס שהוחזק בביתו של תושב קרית אתא

סוס בחצר הבית. צילום: דוברות העירייה
סוס בחצר הבית. צילום: דוברות העירייה

במבצע של עיריית קרית אתא עם הפיקוח הוטרינרי, הגיעו פקחים לביתו של תושב העיר ולקחו סוס אשר הוחזק בתנאים שאינם מתאימים לגידולו. מבצע זה הוא חלק מפעילות נרחבת שעורכת העירייה לאכיפת חוקי העזר העירוניים לקראת פסח על מנת להכין את העיר לפני החג ולהתמודד עם כמויות הפסולת הגדולות בתקופה זו.

במסגרת המבצע התבצעו פעולות ניקיון מוגברות הכוללות פינוי אשפה וגזם, ניקיון הרחובות, ניקיון השטחים הציבוריים הפתוחים, ניקיון הפארקים, מגרשי המשחקים והגינות הציבוריות. במקביל, תתבצע שטיפה יסודית של השדרות, הכבישים, הרחובות והמרכזים הציבוריים ברחבי העיר.

סוס בחצר הבית. צילום: דוברות העירייה
סוס בחצר הבית. צילום: דוברות העירייה

העירייה תגברה את מערך הציוד והוסיפה מנופים, רכבי טיאוט, מכולות ופחים  נוספים לתיגבור הניקיון לקראת החג. כמו כן, ישטפו מיכלי האשפה, יצבעו עמודי החשמל, התמרורים  וסימוני הדרכים בכבישים ויטופלו  המפגעים הבטיחותיים ברחבי העיר. בתקופה זו יערך פיקוח מוגבר בנושא פינוי גזם, גרוטאות ופסולת בניין וכן אכיפת איסוף צואת כלבים. מערך השיטור והפיקוח העירוניים יסיירו ברחבי העיר ויאכפו את הנושא כאשר דוחות יחולקו לתושבים שלא ישמעו לחוקי העזר העירוניים.

בנוסף, מתקיימים מבצעים יזומים של הדברת יתושים בכל העיר הכוללת טיפול במקורות הדגירה ומבצעי אכיפה של חוקי העזר העירוניים בנושא אחזקת בעלי חיים. השבוע קיים הפיקוח העירוני מבצע אכיפה בשיתוף עם הפיקוח הווטרינרי לאחזקת סוסים בשטחים ציבוריים שאינם מיועדים לכך. הפקחים הגיעו לביתו של תושב העיר ברחוב הרב קוק אשר החזיק בחצר ביתו סוס בתנאים שאינם מתאימים לגידולו. הסוס נלקח ובעליו קיבל דוח וחויב להעבירו למקום המותאם לגידולו.

ממחלקת חזות העיר נמסר:" במסגרת המחויבות העירונית לשמירה על איכות החיים בעיר, אנו פועלים באופן מוגבר לניקוי כללי של העיר. על מנת לשמור על עיר נקייה ומטופחת אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה תמידי עם ציבור התושבים ותלויים גם באכפתיות של כל תושב ותושב, לפעול למען עצמם ולמען איכות החיים בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות