fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההזדמנות והביטחון בנופי אורנים

קבוצת משה חדיף מצויה בעיצומה של הבנייה בשכונת גבעת האורנים בצמוד לכפר ורדים, ומציעה הזדמנות נדל"נית אמיתית
בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה. הבנייה בשטח (צילום: אייל כץ)
בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה. הבנייה בשטח (צילום: אייל כץ)

קבוצת משה חדיף משווקת במרץ את פרויקט נופי אורנים בגבעת האורנים, והיא היחידה שכבר החלה את הבנייה בשטח. שלושה בניינים מתוך התשעה המתוכננים כבר עומדים על תילם, והם לקראת סיום שלב השלד. בשבועות הקרובים תיפתח לציבור דירה לדוגמה.

קבוצת חדיף מתגאה במוניטין של כ~40 שנה ובעשרות פרויקטים ובתי מגורים בכל רחבי הארץ. הקבוצה בנתה ובונה באזורי המרכז, יקנעם, עכו, נהריה וזו רשימה חלקית בלבד. מעבר לניסיון המוכח ולפרויקטים המוצלחים, מציגים בחברה יתרון משמעותי נוסף. מסביר יוסי חדיף, ממנהלי החברה: "אנחנו גם היזם וגם הקבלן המבצע. זה מתבטא קודם כל במחיר, מכיוון שחסכנו פערי תיווך באופן משמעותי, אבל גם ברמת המחויבות לדיירים ובאיכות הבנייה. מכיוון שאנחנו גם היזם וגם המבצעים בפועל, אנחנו מקפידים על חומרי בנייה איכותיים ועמידה בכל התקנים והמפרטים".

עובדה זו גם מסייעת לחברה למכור את הבתים במחיר מוסכם מראש. כלומר המחיר שמסוכם במעמד חתימת החוזה, הוא בדיוק הסכום שישולם עבור הדירה. זה אולי נשמע טריוויאלי, אבל בשוק הנדל"ן של היום קיימות גם שיטות בהן המחיר עלול להשתנות.

בחברה מבהירים גם כי כספם של הרוכשים מובטח מהשקל הראשון, בזכות הערבות והליווי הבנקאי של בנק מזרחי טפחות.

בנופי אורנים 108 דירות (עשרות מהן כבר נמכרו) בתשעה בניינים מדורגים. ההיצע כולל דירות ארבעה חדרים עם מרפסת גדולה וגינה, דירות גן בנות חמישה חדרים, דירות בכניסה נפרדת חמישה חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים מפוארים. כך שחלק גדול מהדירות, למעשה רובן, מצויות אמנם בבית משותף, אך מבטיחות איכות חיים גבוהה, המון פרטיות, ומרובן נשקף נוף גלילי משגע. האכלוס צפוי להתחיל בתחילת 2017.

 

בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה. הבנייה בשטח (צילום: אייל כץ)
בשבועות הקרובים תיפתח דירה לדוגמה. הבנייה בשטח (צילום: אייל כץ)

והמחירים? בינתיים הדירות נמכרות במחירים אטרקטיביים, הנעים בין 890 אלף שקלים לדירת ארבעה חדרים עם מרפסת, ועד 1.330 מיליון לפנטהאוז מפואר שני מפלסים (דופלקס). בנוסף יש מבצעי הנחה על מחירים אלו, ומדובר בהנחות שמגיעות עד עשרות אלפי שקלים. כך שגם מבחינה כספית, אומרים בחברה, מדובר בהזדמנות נדל"נית אמיתית. יחד עם זאת, מזכירים בחברה, ככל שהפרויקט מתקדם ומתחילים "לראות בעיניים" את הבתים והדירות, הביקוש עולה, המבחר מצטמצם והמחיר עלול לעלות. לכן, ממליצים מנהלי החברה, אם אתם שוקלים מגורים בשכונה המבטיחה גבעת האורנים, מומלץ להקדים ולבדוק את פרויקט נופי אורנים של קבוצת משה חדיף.

לחברה משרד מכירות במרכז המסחרי (ליד "חנות בכפר") ואנשיה ישמחו לענות על שאלות, להציג את הדגמים השונים ואף לקחת אתכם לסיור באתר.לפרטים: 04-9019563, 052-6321888, 050-7893080.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות