fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדו קרב בין נצרת עילית לכפר סבא יוכרע שוב בהפרש שערים?

נצרת עילית המדורגת שלישית תצא למשחק חוץ נגד בית"ר תל אביב רמלה בעוד שהפועל כפר סבא תצא למשחק חוץ נגד הפועל עפולה, הערב במשחק סיום העונה
איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)
איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)

התסריט של פוטו פיניש בהפרש שערים בין הפועל נצרת עילית להפועל כפר סבא, הוא לא סיפור נדיר. האם פוטו פיניש בהפרש שערים יהיה גם הערב (שני) במחזור נעילת העונה בליגה הלאומית?

איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)
איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)

נצרת עילית המדורגת שלישית תצא למשחק חוץ נגד בית"ר תל אביב רמלה בעוד שהפועל כפר סבא תצא למשחק חוץ נגד הפועל עפולה, הקבוצה בעלת מאזן הבית הטוב בליגה, שתעלה משום מה בהרכב חסר.

וותיקי האוהדים זוכרים את עונת 2005/06, עונתה השנייה של הקבוצה בליגת העל, בהדרכת מוטי איווניר. נצרת עילית הובילה ב- 13 נקודות הפרש על פני הפועל כפר סבא, שכבר השלימה עם הירידה, החליפה מאמנים ומינתה את אלי אוחנה, כדורגלן עבר ענק ומאמן בתחילת הדרך.

מסתבר שאפקט החלפת המאמנים עשה את שלו, כפר סבא החלה לצבור נקודות בקצב מסחרר, בעוד שנצרת עילית איבדה נקודות בסיטונות. במחזור הלפני אחרון הייתה הפועל נצרת עילית מעל לקו האדום, 3 נקודות יותר מכפר סבא מתחת לקו האדום. תיקו היה מספיק לנצרת עילית להישאר, אבל היא הפסידה בבית 0-1 לבני יהודה משער של…אסי דומב, שהשבוע עשה ירידה כמאמן הפועל מרמורק.

הסיטואציה השנה דומה, לכפר סבא יתרון של 2 נקודות על פני נצרת עילית, שזקוקה לפחות לתיקו במשחק בין כפר סבא להפועל עפולה, בעוד שנצרת עילית, שטרם ניצחה בפלייאוף העליון, זקוקה לניצחון על בית"ר תל אביב רמלה בחוץ, מה שיביא להכרעה בהפרש שערים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות