fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגיע הזמן לקחת את העסק שלך צעד אחד קדימה

בעידן הדיגיטלי של היום, העסק שלך חייב להיראות במיטבו בכל מקום בו הלקוח הפוטנציאלי פוגש אותו – פייסבוק, אינסטגרם, אתר אינטרנט וכו'. סטודיו יקיר ברבי מציע לך מגוון רחב של צילומי תדמית לעסק שלך שיהפכו אותו לנחשק, רציני ומכובד עוד לפני השיחה הראשונית עם הלקוח!

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

בניגוד לעבר, היום העסק שלך תמיד פתוח. בלחיצת כפתור אחת ניתן להגיע לאתר שלך ולעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלך כדי להתרשם מהעסק שלך ולך אין מה לעשות בנידון!
ברגע שהלקוח הפוטנציאלי נחשף לעסק שלך, הוא כבר 50% החליט אם הוא מתחיל לעבוד איתך ולכן היום יותר מתמיד חשוב מאוד להשקיע בנראות של העסק שלך.

צילומי תדמית של יקיר ברבי
צילומי תדמית של יקיר ברבי

צילומי תדמית לעסק שלך – הרבה מעבר לצילום

התמונות או הוידאו הם החוליה האחרונה בשרשרת של צילומי תדמית לעסק שלך. הדבר הראשון שאנחנו עושים ברגע שאנחנו נגישים לצילומים הוא לאפיין את קהל היעד שלך כדי להבין מה הוא מחפש בחומרים השונים, למה שהפריים יתפוס את העין שלו ומה כדאי לנו להבליט כדי לגרום לזה לקרות.
לאחר מכן אנחנו מעצבים את הסט לפי הרעיון האסטרטגי של הצילומים ולבסוף עורכים אותם בצורה שתתאים למדיות השונות בהן הצילומים יתפרסמו (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדאין, אתר).

בסגירה של צילומי חוץ, שעה חינם של צילום בסטודיו של יקיר ברבי. השאירו פרטים וקבלו את ההטבה הייחודית

שירותי צילום נוספים בסטודיו יקיר ברבי

מעבר לצילומי תדמית לעסקים, הסטודיו שלנו יכול לעזור לך במגוון שירותים נוספים ביניהם:
הפקות אופנה וביוטי
צילום כנסים ואירועים עסקיים
צילום מזון
צילום הדרכות והרצאות

 

צילומי תדמית של יקיר ברבי
צילומי תדמית של יקיר ברבי

אודות סטודיו יקיר ברבי

יקיר ברבי מצלם למעלה מ-12 שנים במהלכן עבד עם מגוון לקוחות מענפים שונים, אשר תרמו לניסיון הרב שלו וליכולת שלו להבין את העסק שלך ולצלם אותו בצורה הטובה ביותר. בין הלקוחות שלנו ניתן למצוא את סולרום, עיריית טירת הכרמל, מפרם תעשיות, אוניפארם, סיגל בק, בקי מעוז ועוד.
אנחנו מזמינים גם אותך להתקדם לעולם הדיגיטלי החדש עם צילומי תדמית מקצועיים ואיכותיים שיהפכו את העסק שלך למקצועי, חד ויוקרתי מתמיד!

בסגירה של צילומי חוץ, שעה חינם של צילום בסטודיו של יקיר ברבי. השאירו פרטים וקבלו את ההטבה הייחודית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות