fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבית של העסקים: טעימות לחג

בגדים חדשים ושווים, שוק מוצרים טבעיים מעולה, סדנת שף, אוכל מעולה ואפילו גלגול נשמות. העסקים בקריות שוקקים ומחייבים קפיצה
שף חן מיינר ושף אנטוניו בכור (צילום: עצמי)
שף חן מיינר ושף אנטוניו בכור (צילום: עצמי)

* מורן ולירון הבעלים של החנות בגדים המדהימה בא לי גם להתחדש ברחוב העצמאות בקרית אתא, נקלטו בעדשה ברגע של הפוגה מעומס הלקוחות שלא מפסיקים להיות מופתעים מהמחירים השווים, מהשירות ומהמבחר המשגע. בנות יקרות, מי מכן שעדיין לא ביקרה מומלץ מאוד.

* עונת הקיץ התחילה גם בכל מה שקשור לחיי הלילה. שבת בבוקר, חוף ימית בקרית ים מלא עד אפס מקום. עובדה זו לא הפריעה ואף הועילה לצוותי הנתב"ג והנמל לעשות שמח. הם חילקו פלאיירים, חולצות וכובעים והכריזו רשמית על פתיחת עונת הבילויים במועדונים הכי לוהטים. תבואו. יהיה אש.

 

עושים שמח בחוף ימית. צוותי נתב"ג והנמל צילום: תום גילת
עושים שמח בחוף ימית. צוותי נתב"ג והנמל צילום: תום גילת

* מנטה שוק עולה צפונה ולראשונה פותח שוק בריאות שכל כולו מבוסס על תוצרת מקומית מהצפון. אחרי ההצלחה בתל אביב, בשישי הקרוב יושק "המנטה שוק" בגרסה הצפונית בקניון שער הצפון מתחם איקאה קריית אתא בשיתוף חקלאים, יצרנים ועסקי מזון בריאותיים מהצפון והגליל. בשוק יוצגו מגוון דוכני פירות וירקות, לחמי בריאות, תבלינים, מיצים, אוכל טבעוני, תוספי תזונה, מוצרים אקולוגיים ממוחזרים ועוד. הפעילות תתקיים בכל יום שישי בין השעות: 09:00-15:00, דרך חיפה 52, קניון שער הצפון, קרית אתא. הכניסה חופשית.

* משפחת ליאת יגר, קבוצות הרזיה ופעילות גופנית, מתרחבת ופותחת קבוצה חדשה בקרית מוצקין בימי רביעי בשעה 20:00 עם המנחה המהממת רדה מנישביץ. בואו והצטרפו להצלחה.

רדה מנישביץ, המנחה בקבוצת ההרזייה החדשה של ליאת יגר (צילום: ניר בראונר)
רדה מנישביץ, המנחה בקבוצת ההרזייה החדשה של ליאת יגר (צילום: ניר בראונר)

* במשרד של קארן תיווך נדל"ן תמצאו צוות מנצח של יועצים שנותנים לך את כל הפתרונות להגשמת החלום. החל משפע נכסים, ייעול וליווי בלקיחת משכנתה, ייעוץ משפטי וקידום נכסים.

* שמוליק, מנהל הסוכנות ומנהל אולם התצוגה קיה צפון של אילן נחימוב נתפס בעדשה כשהוא מוסר ליוסי דורה את הקיה ספורטאג' החדשה שרכש. שמוליק וכל הצוות מאחלים ליוסי מזל טוב ונסיעה טובה ובטוחה.

* תכירו את אורלי הלוי שכבר 20 שנה מלווה נשמות במסע החיים, בשילוב המדויק והנכון בשיטת התטא הילינג, מטפלת רב תחומית ברפואה משלימה, מתמחה באיבחון וטיפול רפלקסולוגיה, רייקי, מטפלת בתהליך של גילגול נשמות ומכוונת ומייעצת בארץ ובחו"ל על ידי תקשור וקלפי טארוט. ניתן להתקשר 8139303- 054. המערכת ביקרה וממליצה.

מטפלת רב תחומית. אורלי הלוי (צילום: עצמי)
מטפלת רב תחומית. אורלי הלוי (צילום: עצמי)

* ד"ר אריאל שוורץ הבעלים של מרכז האסתטיקה והשתלות שיניים מק.ביאליק ממשיך להביא לנו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר להשתלות שיניים וזאת לאחר שחזר מברלין שם קיים סיור מקצועי והשתלמות מקצועית בנושא השתלות עצם. הוא לא היה לבד. איתו הייתה גם משלחת מצומצמת של רופאי שיניים מובילים מישראל. וכמובן שגם היו פינוקים, טיולי בריאות והנאות.

* ממש היום מתחיל פסטיבל שבועות בסטופמרקט במרכז I-WAY בצומת קרית אתא. במסגרת הפסטיבל תוכלו להינות מהגוון העצום של הגבינות, אותן לא תמצאו בשום מקום אחר בקריות. רוצים טעימה ממה שמחכה לכם? הכירו את הגבינות של סטופמרקט: אדם, אמנטל, ברי, גאודה, גבינה כחולה, טום, פקורינו, סנט מור, סטילטון ועוד מגוון ענק. הפסטיבל מתקיים בימים שישי ושבת וראשון מ-08:00 בבוקר ועד 22:00.

* רשת המסעדות "אחלה" הגיעה לצפון והיא נמצאת ממש כאן, בשדרות ההסתדרות 157, בכניסה למשרד הרישוי. ביקרנו השבוע במקום והופתענו מקבלת הפנים האדירה. מיד כשהתיישבנו קיבלנו 18 סוגי סלטים, הכל טרי, וחשוב יותר הכל טעים. ניר, מבעלי המקום ושותפו יואב קיבלו את פנינו. בתפריט כל סוגי הבשרים, בטעמים מופלאים, פיתות עירקיות, קוסקוס ובקיצור שולחן עמוס ושווה לכל כיס. המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות. כנסו לבקר, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת.

* השף קונדיטור חן מיינר, הבעלים של קונדיטוריה עידית העשיר השבוע את הידע שלו בסדנת אמן עם השף antonio bachour (אנטוניו בכור) בעל שם והערכה עולמית שהתקיימה בזכות ינינה מירסקי בלוך בעלת הסטודיו פקאלה. עכשיו נשאר רק לחכות כדי לראות את היצירות החדשות שיבואו בעקבות ההשראה שקיבל.

שף חן מיינר ושף אנטוניו בכור (צילום: עצמי)
שף חן מיינר ושף אנטוניו בכור (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות