fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבושם החדש של קשארל והמטלית שדוחה ריחות

מוצרים חדשים על המדפים

 

מתוק באמבט

מהמותג כיף מגיעה אלינו סדרת תחליבי רחצה מועשרים בלחות בניחוחות האלה: קרם עוגיות, קרמל מלוח, מרשמלו, שוקולד תפוז, מרנג לימון, מרשמלו וסוכריות ג'לי. הפורמולה של התחליבים מכילה רכיבים התורמים לתחושת הרכות של העור. 13 שקלים ל-700 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

כיף | צילום: מוטי פישביין
כיף | צילום: מוטי פישביין

היי חושנית

מותג הבישום הבינלאומי קשארל (CACHAREL) השיק בושם חדש לאישה בשם Yes I Am. הניחוח מכיל תמצית הל, המהווה ניגוד מושלם לאקורדים מתוקים של פטל ומנדרינה, פרח הג'ינג'ר, גרדניה ויסמין ולאקורדים קרמיים של אלגום ושרף בנוזאין. הבקבוק, בדמות שפתון אדום חושני, פשוט מקסים. 229 ל-75 מ"ל. בסופר פארם, במשביר לצרכן, בניו פארם ובאפריל.

קשארל | צילום: יח"צ
קשארל | צילום: יח"צ

השיבי אור לעור

L'OREAL PARIS השיקה מחדש את סדרת מוצרי הטיפוח לפנים, AGE PERFECT, המיועדת לעור בוגר (גילאי 50 פלוס). לדברי היצרנים, המוצרים, המבוססים על פטריית כמהין נדירה ותה שחור, משיבים לעור את תחושת המיצוק ומעניקים לו זוהר ומראה חיוני. בהיצע: קרם עיניים, סרום משקם, קרם לילה וקרם יום עם מקדם הגנה SPF15. 99 שקלים לכל מוצר (מחיר השקה). ברשתות הפארם.

לוריאל פריז | צילום: יח"צ
לוריאל פריז | צילום: יח"צ

סורה, ריח

מי לא מכיר את תופעת הריח הרע שמשתלט פתאום על המטבח, ומקורו, איך לו, במטלית הלחה הסוררת? בסנו השיקו מטלית במבוק אנטי בקטריאלית מסדרת "סנו סושי", שלדברי יצרניה, סופגת נוזלים באופן מרבי ודוחה ריחות רעים. עד כאן, הכל נכון. תכונה נוספת המיוחסת למטלית, "מתנקה בקלות במים בלבד", לא הוכחה כנכונה, שכן כתם תבלין הכורכום שדבק בה, לא הוסר גם לאחר שטיפות רבות. נראה מה יעלה בגורל הכתם לאחר כיבוס. 9-8 שקלים. בכל רשתות השיווק.

סנו סושי | צילום: מוטי פישביין
סנו סושי | צילום: מוטי פישביין

עוגיות נוטלה

חובבי נוטלה, ממרח אגוזי הלוז עם הקקאו, ישמחו בוודאי לדעת על מוצר חדש שעשה עלייה ארצה: Nutella B-ready – מארז ובו שש יחידות של לחם קריספי הממולא בממרח הפופולארי. טעים, המדור לא חותם ערבות על הקלוריות. כ-12 שקלים. ברשתות השיווק.

נוטלה | צילום: יח"צ
נוטלה | צילום: יח"צ

בראש נקי

המותג הד אנד שולדרס השיק שמפו ומרכך בסדרה חדשה בשם SUPREME. המוצרים, הוסבר למדור, מבוססים על טכנולוגיה הפועלת מהקרקפת עד לקצות השיער, כשאת פעולת חיסול הקשקשים עושה ביעילות חומר פעיל בשם פירוקטון אולאמין. שמן ארגן, שגם הוא בין הרכיבים, מעניק לשיער את הלחות וההזנה הדרושות. 27-19 שקלים. בסופר פארם.

הד אנד שולדרס | צילום: יח"צ
הד אנד שולדרס | צילום: יח"צ

פני קטיפה

שני חידושים מעולים של מותג הקוסמטיקה ג'ייד (GA-DE): מייק-אפ ופודרה עמידים בסדרת LONGEVITY. למייק-אפ, המכיל סרום, מרקם קליל וקרמי, הוא מחליק על העור בקלילות ומעניק לו גימור מט קטיפתי יפהפה (להשיג בארבעה גוונים). הפודרה הדחוסה עמידה ל-12 שעות ומטשטשת פגמים, קמטוטים ונקבוביות (להשיג גם כן בארבעה גוונים). 120 שקלים למייק-אפ, 90 שקלים לפודרה. ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין: www.gadecosmetics.co.il.

Ga-de | צילום: יח"צ
Ga-de | צילום: יח"צ

ההל כבר בפנים

שופרסל הרחיבה את ליין קפסולות הקפה (תואמות נספרסו) עם טעמים חדשים, כולם בתוספת הל: שוקולד מריר, שקדים, אגוזי לוז וקוקוס. אלה מצטרפים לטעמים הקיימים בדרגות חוזק שונות ולקפסולות נטולות הקפאין. 50 שקלים ל-4 חבילות.

שופרסל | צילום: סטודיו שופרסל
שופרסל | צילום: סטודיו שופרסל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות