fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: שיעור המצביעים עומד על כ-40 אחוז

היום (שלישי)  נפתח הסבב השני בבחירות לראשות הרשות המקומית ב-55 רשויות בהם המתמודדים לראשות הרשות לא קיבלו יותר מ-40 אחוז מהקולות.  במעלות תרשיחא צפוי קרב היסטורי, 18521 בעלי זכות הצבעה, 33 קלפיות נפתחו בשעה 13:00 בצהריים. שעות ההצבעה בסיבוב שני הן משעה 13:00 ועד 22:00. הבחירות יתקיימו גם בשב"ס ובצה"ל, שם יצביעו במעטפות כפולות. אחוז ההצבעה הארצי עומד על 7.24.  שיעור המצביעים בעיר נכון לשעה 16:17 עומד על 17 אחוז.

במעלות תרשיחא אפשר לחתוך את המתח בסכין. האם העיר תעיז ותבצע מהפך היסטורי אחרי 42 שנה בה מכהן ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט, מולו מתמודד חבר המועצה ארקדי פומרנץ.  שבועיים עברו מיום הבחירות  והמועמדים והפעילים לא עצמו עין וארגנו כמעט בכל ערב כנסים פתוחים לחיזוק המורל. אינספור תרחישים פוליטיים טרפו את הקלפים: המועמד מוטי בן דוד שהגיע למקום הרביעי  חבר לפומרנץ,  ואילו המועמד יוסי ברדא שזכה ל-2700 קולות, חבר לבוחבוט בצעד שזעזע את מרבית תומכיו שכינו אותו בוגד פוליטי.

אמש (שני) הופץ מנשר על ידי בוחבוט בו מתאר בהפחדה גדולה כמה מסוכן אם ייבחר מועמד אחר לעיר. בוחבוט משתמש במילים של גורמים עבריינים שיחדרו למעלות תרשיחא. הוא מציין שהוא מאוים בדרגה 3 על ידי משטרת ישראל. כל הקמפיין של בוחבוט מונע על ידי מסע של הפחדה: "מצילים את מעלות".

בוחבוט: "ראינו את האנשים שמנסים להשתלט על העיר. הימים האחרונים גרמו לנו להתאחד ולהבין שחובה עלינו לשמור על העיר שלנו. הגענו להבנה היסטורית על המשך השלטון והעברה להנהגת העתיד בצורה אחראית ושקולה, עם חפיפה ולמידה כראוי".

מנשר שהופץ על ידי בוחבוט
מנשר שהופץ על ידי בוחבוט
מכתב שהוציא פומרנץ למנהל הבחירות
מכתב שהוציא פומרנץ למנהל הבחירות

 

קרב חייהם. בוחבוט ופומרנץ צילום: יח"צ, אדריאן הרבשטיין)
קרב חייהם. בוחבוט ופומרנץ (צילום: יח"צ, אדריאן הרבשטיין)

פומרנץ: זריעת פחד ואימה

פומרנץ בן 48 נשוי ואבא לשלושה ילדים. לאחר הפצת המנשר של בוחבוט פנה עו"ד יגאל קלדס בשם פומרנץ למנהל ועדת הבחירות והתריע כי בוחבוט זורע פחד ואימה בתושבים. "בוחבוט מפיץ שקרים לפיהם מעורבים גורמים עבריינים מתוך ניסיון ליצור הפחדה בקרב התושבים לפיה הגורמים העבריינים קשורים למרשתי. אבקש למנוע את המשך ההתנהלות של בוחבוט אשר כל מטרתה לפגוע בטוהר המידות", נכתב. עוד אמר פומרנץ בכנס: "כל מי שאומר שמי שסובב אותנו זה עבריינים תסתכלו על הרשימה שלנו: דתיים, יהודים, ערבים, קהילה רוסית כל מה שיכולנו לחלום עליו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות