fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני עברי: "משגב, אני חייב לכם"

דני עברי צילום טליה אשוח
דני עברי צילום טליה אשוח

דני עברי, מי ששימש בעשר השנים האחרונות סגן וממלא מקום ראש המועצה האזורית משגב וראש מינהלת פיתוח ישובים, יכנס השבוע לתפקיד ראש המועצה האזורית משגב. "לשותפיי הרבים לדרך, אתם ניצחתם"

ביום שלישי התקיימו לראשונה בחירות למועצות האזוריות באותו יום בו התקיימו לערים והמועצות המקומיות. במועצה האזורית משגב התמודדו ענבר בזק מיובלים מול דני עברי מיודפת.

עברי, תושב יודפת, שימש בעשר השנים האחרונות סגן וממלא מקום ראש המועצה האזורית משגב, וראש מינהלת פיתוח יישובים.

בזק, רצה תחת כותרת: "המועצה לוקחת מחדש את האחריות!".

תוצאות הבחירות קבעו: 67 אחוזים לדני עברי ו-33 אחוזים לבזק.

 

דני עברי צילום טליה אשוח
דני עברי צילום טליה אשוח
ענבר בזק- צילום רני לוריא
ענבר בזק- צילום רני לוריא

עברי: "תודה לכולם. לכל מי שהחליט לתת בי ובדרכי אמון. אני חייב לכם: לפעול לפי הערכים שהצגתי לממש את המצע שלי, להשיג את היעדים שהצעתי.

לכל מי שלא הצביע עבורי, גם לכם אני חייב: לייצג אתכם נאמנה, לשרת אתכם בלב שלם. לשותפיי הרבים לדרך מאז שנפרדה דרכי מדרכו של ראש המועצה היוצא, אתם ניצחתם. דרככם, גישתכם, מילותיכם, והתנדבותכם הם שהביאו לכך שהתושבים בחרו בי ברוב כל כך משמעותי. תודה אחיי ואחיותיי. ושאזכה בשנים הקרובות לקדם את החלום המשותף לכולנו: נטיעה של יישובים חדשים שבהם קהילות שונות, ייחודיות ומגוונות באדמת הגליל. שיתוף פעולה, כבוד ושילוב בכל מה שסובב אותנו: רב גוניות ורב תרבותיות, אנושית וקהילתית, טבע ונוף שהם פיקדון לדורות הבאים".

בזק: "אני מכבדת את הבחירה של תושבי משגב ורוצה להודות לכולם על מסע מופלא של התעוררות ורצון לשינוי אמתי. הייתה לי זכות גדולה להוביל את קול ההתחדשות של משגב. אני אמשיך לתרום את מרצי וכישוריי למען משגב כמו שעשיתי עד היום. מאחלת לדני בהצלחה בתפקיד החדש. הוא בהחלט בחירה ראויה ומשגב זכתה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות