fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי דורש להשאיר בידי הרשויות המקומיות את סמכות הרישוי למפעלים אסטרטגיים

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, תובע להשאיר את סמכות רישוי העסקים למפעלים אסטרטגיים בידי הרשויות המקומיות ולא להעבירה למשרדי הממשלה. את הדברים אמר דוקורסקי השבוע בעת שהופיע בפני ועדת החוץ והבטחון של הכנסת.

בהופעתו בפני הוועדה התייחס דוקורסקי לעניין מיכל האמוניה במפרץ חיפה, שסגירתו אושרה על ידי בית המשפט.  דוקורסקי אמר לנוכחים כי הוא תומך בפתרון שינוע האמוניה באמצעות איזוטנקים ממוגנים אולם הוא מתנגד להזרמת האמוניה למפעלים באמצעות אונייה שתעגון בנמל חיפה, מה שלדבריו יהווה סיכון על תושבי האזור.

דוקורסקי ציין כי הוא רואה בחומרה את ניסיון הממשלה לקחת סמכויות רישוי עסקים למפעלים אסטרטגיים מידי הרשויות המקומיות ולהעבירן לידי משרדי הממשלה בכדי להכשיר החלטות שבמקרים רבים נגועים באינטרסים זרים. דוקורסקי מסר: "אני חושב שהרשות המקומית זה הגוף היחיד שחי ונושם את חיי התושבים ומשוחרר הרבה פעמים מאינטרסים זרים. אני מבין את הצרכים הביטחוניים והכלכליים של המפעלים, אך הם אינם יכולים לבוא על חשבון בריאות הציבור וחייבים להבטיח את רמת המוגנות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות