fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוידוביץ: "היה מאבק לא פשוט אבל אני מסתכל קדימה"

חגיגות ניצחון במטה. דוידוביץ (צילום יח"צ)
חגיגות ניצחון במטה. דוידוביץ (צילום יח"צ)

 

ניצחון של 70 אחוז למועמד לראשות המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ שגבר על המועמד עו"ד נימי לנגר מקיבוץ גשר הזיו. השניים ניהלו מערכת בחירות קצרה וקשה של חודש וחצי. מתוך 43 קלפיות לנגר הוביל בארבעה בלבד, והצליח להביא הישג יפה של 30 אחוז.

דוידוביץ הוא יד ימינו של ראש המועצה היוצא יורם ישראלי. בשנת 2003 הפסיד לראש עיריית עכו שמעון לנקרי ב-123 קולות, לאחר מכן עבר להתגורר בהרחבות מושב בוסתן הגליל.  דוידוביץ וישראלי הודיעו לפני חודש וחצי כי הם מחליפים תפקידים, שבוע לפני סגירת הרשימות לוועדת הבחירות. ישראלי כי לא יתמודד לקדנציה שנייה על ראשות המועצה. דוידוביץ' יתמודד לראשות המועצה ואילו ישראלי ישמש כסגנו.

חגיגות ניצחון במטה. דוידוביץ (צילום יח"צ)
חגיגות ניצחון במטה. דוידוביץ (צילום יח"צ)

לנגר לא אהב את השחמט הפוליטי והצהיר על מועמדותו. במקביל תושב קיבוץ חניתה פנה בעתירה לבית המשפט המנהלי כדי לפסול את דוידוביץ מהתמודדות ונדחה.
דוידוביץ אמר השבוע: "זה היה מאבק לא פשוט אבל אני מסתכל קדימה ולא עוסק בטפל אלא בעיקר שזה קידום המועצה. החלומות שלי הם לא בתחום הפוליטי, הם יותר אישיים ונשגבים. אני מרגיש סיפוק רב והציבור נתן לי את האמון וגם מתרגש ושמח".

דוידוביץ התייחס למהפך הפוליטי בנהריה ואמר: "מעתה יש לי שותף חדש ומקסים בנהריה רונן מרלי, ונשתף אותו בתכנון האזורי".

לנגר כתב בפייסבוק: "הפסדנו בכבוד. אם יש איזו שהיא הגדרה למונח להפסיד בכבוד זה בטוח מה שקרה כאן. וכשמפסידים בכבוד, ונשאר הכבוד, ממשיכים לצעוד בדרך הנכונה. ההפסד בכבוד היה של כולנו ולא רק שלי, אני רק הייתי במקום הנכון ובמצב הנכון שאפשר לי, באותה נקודת זמן של אחרי יום הכיפורים, ורגע לפני נסיעה לחופשה, להביא להפסד זה בכבוד, זה הכל. הצלחנו לשמור על הכבוד של הבית שלנו, הצלחנו במעגל הראשון ליצור קבוצה חזקה המציעה אלטרנטיבה של כבוד לאדם שהיא אמת אבסולוטית שחוצה תרבויות ושאין עליה עוררין. קיבלתי גם בביתי בגשר הזיו תמיכה חזקה וזה דבר מאוד חזק. אלו שכאן שהכרתי קודם, אהבתי אליהם התחזקה והקשר התחזק ולא התרופף. אלו כאן, שהכרתי עתה, אלו חברים לכל החיים והדרך עוד תימשך. אם זה מה שנקרא להפסיד, אז גם עוד חמש שנים אני ערוך ומוכן".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות