fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גרינברג גאה בהבראת ההיכל, קונינסקי מבטיח מקסימום שקיפות

רינה גרינברג - צילום ראובן פוטוצ'ינסקי
רינה גרינברג - צילום ראובן פוטוצ'ינסקי

 

המועמדת לראשות העירייה רינה גרינברג ביקשה השבוע להזכיר באיזה מצב היה היכל התרבות לפני כשש שנים. המועמד קונינסקי מתחייב: שידור ישיר מישיבות המועצה

משה קונינסקי צילום אלכס הובר
משה קונינסקי צילום אלכס הובר

ביום חמישי שעבר נחתמה עונת המינויים של היכל התרבות בכרמיאל עם ההצגה "רומיאו ואמא" מאת גור קורן וגלעד קמחי. בהצגה ניתן היה לצפות בכל ערב בשבוע שעבר. הישג גדול להיכל.

רינה גרינברג ביקשה השבוע להזכיר כי ב-2012 היכל התרבות היה שקוע בגירעון כבד של כ-6 מיליון שקלים. בצל האיום על סגירתו, הוחלט בעירייה להכין תוכנית הבראה שתביא לאיזון המצב הכלכלי. במסגרת תוכנית זו הועבר להיכל תקציב בסך של כ-3 מיליון שקלים. ההיכל שופץ, שודרג והותקנה בו מערכת מיזוג אוויר חדשה.

"את פירות השדרוג חשו גם התושבים והם הגיעו להיכל בהמוניהם. התוצאות היו בהתאם. את שנת 2016 כבר ניתן היה לסכם בעודף תקציבי של 188 אלף שקלים  והצפי לסיום שנת 2017, שהדוחות לגביה טרם פורסמו, הוא עודף של כחצי מיליון שקלים", אמרה גרינברג השבוע.

חבר המועצה ודובר מטה הבחירות של מ"מ גרינברג, אבי קוריאט: "על תוכנית ההבראה חתומים אלדר, גרינברג, מנכ״לית ההיכל לילך וקסמן-רנה וגזבר ההיכל חגי אפליקר. בסופו של דבר אנחנו לא רק חברי מועצה ובעלי תפקידים, אנחנו קודם כל תושבים שרוצים לחיות בעיר מתקדמת ולהיות גאים בה. כשאני יושב בהיכל חדיש וממוזג, כמה מטרים מהבית שלי, וצופה בהצגה של תיאטרון הקאמרי – אני יודע שכרמיאל מספקת לתושביה מה שהם ראויים לו. זאת הייתה ותהיה המשימה שלנו תמיד״.

רינה גרינברג - צילום ראובן פוטוצ'ינסקי
רינה גרינברג – צילום ראובן פוטוצ'ינסקי

ובגזרה של קונינסקי

המועמד לראשות העירייה משה קונינסקי, מתכוון, לאחר היבחרו לראשות העיר, לאפשר לתושבים להשתתף בישיבות מועצת העיר ואף לשדר אותן און ליין באתר האינטרנט של העירייה כפי שנהוג לעשות ברשויות מקומיות רבות. בנוסף מתחייב קונינסקי לפרסם את תמלילי ישיבות המועצה באתר האינטרנט של העירייה בתוך שבוע עד 10 ימים ממועד קיומן.

קונינסקי אמר השבוע במפגש פעילים: "אין צורך להכביר מילים על חשיבות השקיפות והנגישות לישיבות המועצה, לכלל הציבור, לאור העובדה שהחלטות המועצה משפיעות בעיקר על התושבים והן לעיתים משמעותיות ביותר לגביו".

לדברי קונינסקי, בעידן המודרני, ניתן לשתף ולעדכן את הציבור באמצעות שידור ישיבות המועצה באתר העירייה.

קונינסקי: "אני מתחייב לדאוג לכך שישיבות מועצת העיר יהיו פתוחות לקהל הרחב, לשמיעת הדיונים, ותושבים שלא יוכלו להגיע, יוכלו לצפות בהן און-ליין. שיתוף התושבים בדרך קבלת ההחלטות היא חשובה והכרחית וזו דרך הניהול שלי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות