fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'ורנו השיק את הקמפיין: הסיעה היחידה בנתניה שתחזיר לחילונים את העיר

יוני גורנו השקה צילום ברמן
יוני גורנו השקה צילום ברמן

סיעת "נתניה שלנו" בראשות יוני ג'ורנו ערכה את כנס הבחירות הראשון בהשתתפות 400 פעילים. האירוע נערך בלב שכונת אזורים הישנה והלא מטופחת על גג "מגה בעיר" המשמש חצר פנימית לדיירי מבנה מגורים העומד לפני פינוי בינוי. הגג קושט כחול וצהוב בבלונים, תאורה צבעונית ותמונה ענקית של עשרת אנשי הסיעה. ג'ורנו הציג את אנשי רשימתו ביניהם: חדוה שולץ, ראובן סלבסקי והעיתונאית נורית קרטן.

יוני גורנו השקה צילום ברמן
יוני גורנו השקה צילום ברמן

ג'ורנו לא תקף את ראש העירייה מרים פיירברג -איכר ואפילו החמיא לה כשבקהל נכחו פעיליה מסיעת נתניה אחת: יוסי מכלוף ויוסי דורון.

ג'ורנו: "יש לנו מועמדים מדהימים ובה שלושה מנהלי בתי ספר. יש הרבה רעיונות לשינוי, צריך להיות יצירתי כדי לבצע אותם. אנחנו באים להיות משרתי חינוך ונשנה את סדר העדיפויות".

כמי שמייצג רשימה חילונית ומעודד את החילונים לצאת להצביע אמר: "אין סטטוס קוו בנתניה. הוא הופר מזמן. בחמש השנים הראשונות לכהונתה של פיירברג כראשת העיר היא עשתה לטובת הציבור החילוני, אך מאז לא נעשה דבר. הציבור החילוני לא יצא להצביע והיא מחושקת מאז על ידי הציבור החרדי. תאמינו לשינוי, תאמינו לחלום, לעתיד טוב יותר לנוער, לצעירים ולמבוגרים כדי שנכניס כמה שיותר חילונים למועצת העיר".

מאות בהשקה של גורנו צילום רותי ברמן
הבית של החילונים? מטה ג'ורנו צילום רותי ברמן

ג'ורנו  המשיך: "ביום שישי הוזמנתי למסיבת קיץ של הצעירים ברחבת איילנד, מסיבה שהיתה אמורה להמשך עד לשעה שבע בערב. חבר מועצת העיר מסיעת ש"ס חגי חדד ביקש מחבר מועצת העיר רפי ימין לסגור את המסיבה בשעה חמש וחצי בגלל החשש מחילול שבת. ימין לא נענה וביקש לקיימה כפי שתוכנן. ואז הגיע חדד עם התירוץ שבא לאסוף את הבן שלו והמסיבה נסגרה. הסיפור הזה מסביר הכל".

תושב רמת פולג איציק נסצקי: "זו הסיעה היחידה בנתניה, שמצהירה בגלוי שהיא הולכת להחזיר לחילוניים בעיר את זכויותיהם וזה נעשה כל כך פשוט וממש לא נגד הדת, לפתוח בפני הנוער והילדים את מוסדות התרבות בעיר. אז כל החילוניים – לצאת ולהצביע ביום הבוחר כי אחרת יש כבר גורמים שהולכים לבדוק בערב מה יש לכם במקרר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות