fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבעת אולגה: הכרה בצהרוני המתנ"ס

סוף סוף: הכרה רשמית של משרד הכלכלה והתעשייה להפעלת צהרונים בשכונה
מתנ'ס גבעת אולגה (צילום: עיריית חדרה)
מתנ'ס גבעת אולגה (צילום: עיריית חדרה)

מתנ"ס גבעת אולגה זכה בהכרה רשמית של משרד הכלכלה והתעשייה להפעלת צהרונים ברחבי השכונה. במתנ"ס מסבירים כי משמעות ההכרה היא הרחבת אפשרויות התעסוקה לאימהות לילדים קטנים, זאת מאחר שיום עבודה ברבות מן המשרות מסתיים לקראת השעה ארבע, ולהורים לילדים יש צורך רב במסגרת חינוכית שאליה ניתן להכניס את הילדים החל מסיום הלימודים בגן ועד שעת החזרה מהעבודה. הצהרונים מספקים מסגרת זו, ומאפשרים להורים להתקבל למשרות מגוונות.

בהוראת יו"ר הנהלת המתנ"ס, עו"ד אליהו בוסקילה, החלו במתנ"ס גבעת אולגה לפני למעלה משנה לעשות מאמצים רבים לקבלת ההכרה של משרד הכלכלה והתעשייה.

מתנ'ס גבעת אולגה (צילום: עיריית חדרה)
מתנ'ס גבעת אולגה (צילום: עיריית חדרה)

כפועל יוצא של ההכרה יתווסף פיקוח של משרד הכלכלה והתעשייה לפיקוח הקיים של רשת "צהריים טובים" של החברה למתנ"סים, מה שיבטיח כאמור ביטחון ובטיחות גבוהים יותר.

במקביל נועדה ההכרה לעודד נשים לצאת לעבוד במשרה מלאה, לעודד מסגרות משלימות איכותיות לחינוך הפורמאלי,  ולהקל בתשלומי ההורים במסגרות אלה. משמעות נוספת וחשובה היא שהתקציב בצהרונים יגדל ותינתן האפשרות להרחיב את הפעילויות בצהרון.

ההישג המשמעותי התקבל בסיפוק רב מאחר שזו הפעם הראשונה שהמתנ"ס זכה להכרה בהפעלת הצהרונים בשכונה.

מי שהייתה אמונה על הקשר עם משרד הכלכלה והתעשייה היא מנהלת הפרויקטים במתנ"ס, כוכב פרץ, שייצגה את מנהלת המתנ"ס סיגל סימיאן ומנהלת המרכז לגיל הרך קרן עמידן, וקיבלה שבחים על ביצוע המהלך.

לדברי מנהלת המתנ"ס, "היום הנחנו תשתית לטווח ארוך, שרואה את התושב במרכז ודואגת לקדם את התחום, וזו עליית מדרגה בשירות לתושב ששמנו לנגד עינינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות