fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברדא: "הצהרתי שלא אתמוך בבוחבוט, שגיתי"

יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

 

אחוז המצביעים במעלות תרשיחא נכון לשעה 16:41 עומד על 22 אחוז.  נכון לשעה זו יצאו הודעות לתושבים להגיע לקלפי ולהציל את מעלות מעבריינים ולבחור בשלמה בוחבוט. האם עו"ד יוסי ברדא אופוזיציונר מבטיח במועצת העיר הוא זה  שיציל את כיסאו של בוחבוט?

ברדא ובוחבוט הגיעו להסכם מיוחד במסגרתו ישתפו השניים פעולה ב-5 השנים הקרובות. בסיבוב הקודם זכה ברדא לכ-22% תמיכה מקהל הבוחרים. השניים חתמו על הסכם במסגרתו, באם ייבחר בוחבוט, יכהן ברדא כסגנו ב-4 השנים הקרובות כאשר השניים יעבדו בשיתוף פעולה ובשנה החמישית, לאחר תקופת החפיפה, יכהן ברדא כראש העיר בפועל. יצוין כי משפטית אין להצרחה בין בוחבוט ולברדא כל תוקף משפטי. אם  בוחבוט יפרוש  בשנה החמישית, יאלץ לעשות זאת שנה (פחות יום) מיום הבחירות, אז מועצת העיר תבחר ראש עירייה זמני.  ברדא  מותקף בימים האחרונים על ידי תומכיו שהאמינו בו. חלק מהתגובות נמצאים אנשי רשימתו: טובה מעוז, מיקי חזן ועוד רבים שקיוו לשינוי בעיר.

עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין
עו"ד יוסי ברדא צילום: אדריאן הרבשטיין

 

לפני מספר ימים ברדא נאם ואמר: "על אף המחלוקות ביני לבין ראש העיר, למען עתיד העיר הסכמנו על נוסחת ביניים להעברת המושכות להנהגה הבאה בצורה אחראית, מסודרת ומווסתת במהלך הקדנציה. אהיה סגן ומ"מ במשך 4 שנים עם סמכויות רבות לקידום התכניות בהן אני מאמין בעזרת בוחבוט, ובשנה האחרונה אתמנה לראשות העיר, אחרי תקופת החפיפה. הצהרתי שלא אתמוך בבוחבוט, שגיתי שהתחייבתי אבל בסופו של דבר הנסיבות החדשות מאלצות לקבל החלטה שטובת הציבור לנגד עיני".

חבר מועצת העיר עו"ד יוסי ברדא  צפוי להכריז היום, ערב יום העצמאות, על מועמדותו לראשות עיריית מעלות תרשיחא. ברדא, בן 36 גדל במשפחה חילונית במרכז הארץ ולפני 12 שנים חזר בתשובה. הוא נשוי לרעות, השניים הורים לשלושה ילדים. אשתו היא נכדו של יעקב חזן ז"ל, שהיה הסגן המיתולוגי של שלמה בוחבוט במשך כ-30 שנים ואיש אמונו. זה ארבע שנים משמש  ברדא כחבר אופוזיציה ונאלץ לאחרונה להיאבק על מקומו במועצת העיר לאחר שבוחבוט הורה להדיחו. בהתערבות בית המשפט בוטלה הדחתו. הוא נבחר בשנת 2013 במקום החמישי בסיעת מת"ש של בוחבוט וכעבור שנה לאחר שהתנגד להעלאת הארנונה נושל מהוועדות בהן לקח חלק ועבר עם המנדט לאופוזיציה.  ברדא לא נכנע להחזיר את המנדט על אף שנקרא בוגד פוליטי וגנב.  למרות כל הצהרותיו של בוחבוט סלח לו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות