fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במימון המונים ואופטימיות: סיעת מחוברים שואפת לשבעה מנדטים

מחוברים יניב דרי פתיחת קמפיין 1 צילום פרטי
מחוברים יניב דרי פתיחת קמפיין 1 צילום פרטי

 

הסיעה החדשה 'מחוברים', בראשותו של עו"ד וחבר האופוזיציה יניב דרי הכריזה במוצ"ש האחרון על פתיחת קמפיין הבחירות תחת הסלוגן 'מחוברים לתושב'.

כ-130 איש הגיעו לכנס שהתקיים ברחוב הגבתון בבית אליעזר  ושמעו את נאומו הנחרץ בתוספת דברי תודה של דרי:

"אנחנו נצליח כי לעיר חדרה מגיע השינוי הזה. לפני קצת יותר מחודשיים הכרזנו על הכרזת אלטרנטיבה מלאה להנהגת והעיר שזה ריצה שלי לראשות העיר עם קבוצת פעילים חברתיים שהתגבשה. חווינו את האטימות, חוסר ההקשבה של ראש העיר הנוכחי והבינוניות והסטנדרט הנמוך של קבלת ההחלטות. אי אפשר לתת לזה להתנהל כך. צריך לקחת אחריות ולעשות מעשה לעיר שאנחנו כל כך אוהבים", אמר דרי בכנס,

"אנחנו יום יום נפגשים ועושים חוגי בית כדי להכין ולנצח במערכה הזו. לא בחרנו במסלול הקל אלא בזה של להציג מצע מפורט ומלא, לא סיסמאות ריקות מתוכן. אנחנו מנתקים את עצמנו מבעלי אינטרסים ובאים עם הכסף שלנו, ועם עזרה של מימון המונים, לא נעזרים בכל מיני שבאים והולכים. זה מסלול הרבה יותר קשה. בחרנו בדרך הקשה וכשאנחנו מסבירים את זה לתושבים אנחנו רואים את הניצוץ בעיניים. זו המשמרת שלנו ולא נוותר לעסקנים ששולטים בעיר שלנו. החבורה שאיתי היא של אנשים מצוינים וכך נביא לתוצאות מצוינות וכך נהיה גם בעיר מצוינת ולא בעיר בינונית. אני מלא אמונה כרגע, אנחנו בדרך הנכונה. יש לי תחושה משמעותית שמלווה אותי בשבועות האחרונים שאנחנו בדרך הנכונה ואנחנו ננצח, מסיבה מאוד פשוטה כי מגיע לנו.  

 

מחוברים יניב דרי פתיחת קמפיין (צילום פרטי)מחוברים יניב דרי פתיחת קמפיין (צילום פרטי)

לכמה מנדטים אתם שואפים?

"המטרה שהצבנו למפץ פוליטי היא ראשות עיר ושישה או שבעה מנדטים כדי לייצר דומיננטיות בהנהלת העיר ולאפשר לנו לממש את המצע שלנו במלואו.

דרכנו להגשמת היעד היא עוד ארוכה ולא קלה אבל אנחנו מעודדים מהיקף התמיכה מהתושבים בכלל ומהפעילים בפרט, מה שגורם לנו להאמין שהיעד הוא בהחלט בהישג יד.

זה תהליך מאוד יקר. איך תממנו?

"בנינו תקציב שמבוסס על הכסף שאנחנו מביאים מהבית ולא נתמכים ע"י בעלי עניין וקבלנים למיניהם. מטבע הדברים מדובר בתקציב קטן יותר אבל נקי. אנחנו מפצים על כך בהיקפים גדולים של מתנדבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות