fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביום שישי בגושן משחק העונה של מוצקין

צילום: דורון גולן

מכבי מוצקין ממשיכה לדהור ברכבת הרים, משחק בית היא מפסידה, משחק חוץ היא מדהימה ומנצחת ואז שוב משחק ביתי קריטי והיא מפסידה, רק שהרכבת לא תסיים את דרכה בתהום.

ביום ראשון החל שלב הפלייאוף התחתון, בהשתתפות שש הקבוצות האחרונות של הליגה. מוצקין הגיעה במצב הכי טוב, מהמקום ה-9, עם יתרון של שתי נקודות מהקו האדום. היא פתחה במשחק ביתי נגד הפועל עפולה, שעשתה מהפך מדהים בחודשים האחרונים, קבוצה מסוכנת וחזקה. במחצית הראשונה זה נראה כמו משחק בין שתי קבוצות מליגות שונות. תוצאת המחצית מספרת הכל – 53:35 לאורחים מעפולה. לא צריך להוסיף מילה. כולם פרט לנועם מטלון לא תפקדו במחצית זו.

ואז הגיעה המחצית השנייה והיה נדמה ששתי הקבוצות החליפו ליגה בעשר דקות של הפסקה. מוצקין נתנה רבע שלישי מצוין, שהסתיים ביתרון שלה 12:25 ולוח התוצאות הראה רק מינוס חמש 65:60. התנופה נמשכה גם ברבע הרביעי ולפתע, שלוש דקות לסיום מהפך, מוצקין עלתה ליתרון 74:75. נותרו עוד שלוש דקות להשלים ניצחון הרואי, אבל עפולה בכוחות אחרונים הצליחה לכפות הארכה, אחרי שוויון 80:80 בתום 40 דקות. חמש דקות הארכה התנהלו שוב ביתרון של עפולה שניצחה בסיום 92:89.

צילום: דורון גולן
חייבים לנצח ביום שישי. המאמן רועי פרל ונועם מטלון (צילום: דורון גולן)

קלעו למוצקין: פלורנס קמפבל 24, נועם מטלון 19, אוסבי במבלה ורום קורנליוס 17 כ"א, יבגני ליוטרין 6, איגור סימין וניב אוזן 3 כ"א.

זה היה הפסד קריטי שסיבך את מוצקין במאבקי התחתית, בו מעורבות חמש קבוצות (מגדל העמק ירדה), ארבע מהן עם 37 נקודות ורק למוצקין נקודה יותר.

ביום שישי הקרוב  יתקיים המשחק השני של הפלייאוף, שוב במוצקין. חניכיו של רועי פרל יארחו את אליצור יבנה למשחק שמוגדר על ידי כולם בקבוצה _ מלחמת עולם. יש רק בעיה אחת, המשחק יתקיים בבית, ובמשחקים האחרונים מוצקין הפסידה בביתה, מצד שני עכשיו, אחרי הירידה של הרכבת צריכה להיות עלייה במשחק הבא,. מה שברור, מוצקין צריכה מאוד את העידוד של הקהל המסור שלה.

יום שישי היכל גושן בשעה 13:15, נגד אליצור יבנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות