fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוחבוט לנתניהו: קדם הקמת שדה תעופה בגליל

ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט בפנייתו לראש הממשלה  בנימין נתניהו ושרים בכירים: "אני קורא לכם לקבל החלטה אחרי שאישרתם את תוכנית הגליל"  
בלאגן מאחורי הקלעים. בוחבוט בהסכם הגג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בלאגן מאחורי הקלעים. בוחבוט בהסכם הגג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ראש העירייה המארח שלמה בוחבוט צילום: אדריאן הרבשטיין)
שלמה בוחבוט צילום: אדריאן הרבשטיין)

לפני כשנה יצאה לדרכה התוכנית לחיזוק הצפון, במסגרתה הממשלה החליטה להעניק תקציבים לפיתוח הצפון. משרדי ממשלה רבים תיקצבו תכניות ופרויקטים במגוון רחב של תחומים במטרה לצמצם את הפער בין המרכז לפריפריה ולחזק את הצפון באופן משמעותי. ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, פנה לראש הממשלה ושרי האוצר, הפנים ונגב גליל והתחבורה לקדם הקמת שדה תעופה בגליל – פרויקט מרכזי בעל חשיבות עליונה לקידום הצפון.

  בוחבוט המשמש גם יו"ר אשכול גליל מערבי: "בשנה האחרונה אנו עדים לעשייה ענפה בצפון ומשרדי ממשלה רבים מתקצבים פרויקטים חשובים ומשמעותיים לחיזוק הגליל.  ראוי להדגיש ולציין את משרד האוצר, אשר בחתימתו על הסכמי גג במספר יישובים, אפשר לרשויות המקומיות לפתח את היישובים בתחומים רבים- בינוי ודיור, חינוך, תרבות וספורט, איכות סביבה, תחבורה ועוד. באזור הגליל המערבי ישנה תנופת בניה של למעלה מ-25 אלף יחידות דיור, המשרד לאיכות הסביבה אישר לאחרונה תקציב חסר תקדים בסך 50 מיליון שקלים לטיפול בפסולת ושיפור פני היישובים באשכול גליל מערבי ואנו עדים לפיתוח תשתיות תחבורה בכל אזור הצפון. יחד עם זאת, אם הממשלה באמת רוצה לחולל שינוי משמעותי בצפון, עליה להקים שדה תעופה בגליל, שיהווה מנוע לצמיחה כלכלית לאזור כולו. אני מאמין שהצפון ניצב בפני שנים של שגשוג והתפתחות משמעותית ואנו, ראשי הרשויות, ערוכים לקדם את כל הפרויקטים מחוללי השינוי בצפון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות