fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארבעה חודשים אחרי הלידה: מורן סמואל סגנית אלופת העולם בחתירה לנכים

הישג נפלא לחותרת הפראלימפית אשר זכתה במדליית כסף באליפות העולם בבולגריה
מורן סמואל ספט' 18 צילום DETLEV SEYB
מורן סמואל ספט' 18 צילום DETLEV SEYB

החותרת הישראלית הפראלימפית מורן סמואל רשמה היום (א') הישג נפלא כשזכתה במדליית כסף באליפות העולם בחתירה (FINAL A) המתקיימת בעיר פלובדיב בבולגריה. סמואל סיימה את מסלול הגמר למרחק של 2,000 מטר במקום השני בזמן 11:02.06 דקות. החותרת הבכירה הדהימה את יריבותיה כשהשאירה מאחור חותרות מאיטליה, ארה"ב, גרמניה וקנדה.

 באליפות העולם בשנה שעברה, בעודה בחודש השלישי להריונה, זכתה סמואל במדליית כסף. ההישג היום הגיע כארבעה חודשים לאחר שילדה את בתה, כשזו התחרות הראשונה מאז שחזרה להתאמן. מורן: "ארבעה חודשים אחרי לידה להגיע לאליפות העולם וגם לזכות במדליה זה משהו שיכולתי רק לדמיין ולחלום ובאמת להגיע לרגע הזה, זה באמת רגע מדהים וזו הזדמנות להגיד תודה למשפחה ולכל מי שהגיע כדי לתמוך".

מורן סמואל ספט' 18 צילום DETLEV SEYB
מורן סמואל ספט' 18 צילום DETLEV SEYB

לצידה של מורן התחרה בקטגוריית סירת יחיד בוגרים דני פרידמן, אלוף ישראל מזה 13 שנה. דני שבר היום שיא אישי וישראלי וקבע זמן מעולה של 06:50.81 וסיים במקום הראשון FINAL C, כשהוא מדורג 13 בעולם (מתוך 32). זוהי תוצאה מכובדת שלא מביישת אליפות FINAL A. דני סיים נרגש ואמר: "אני מוסר לכולם תודה רבה על התמיכה, למרכז דניאל ולכל הספונסרים שלי. סיימתי 13 בעולם עם הזמן הכי טוב שלי ושל ישראל. היה כיף מאוד, קצת פספסתי, אבל אני עוד אחזור. שנה טובה!"

עוד באליפות העולם, החותר הפראלימפי שמוליק דניאל התקדם והתברג למקום 13 בעולם (מתוך 19).

כל החותרים מתאמנים במהלך השנה במרכז דניאל לחתירה בתל אביב וישובו למסגרת האימונים במרכז במטרה להיערך לעונה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות