fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנחנו נלחמים על הבית שלנו, על הצביון של העיר"

מאות מתושבי עפולה מפגינים הערב (ראשון) מול בניין העירייה, בדרישה לבטל את המכרז בו זכו 50 משפחות ערביות בקרקעות בעפולה עילית. המשטרה עיכבה חשוד בשנות ה- 30 בחשד להתפרעות והפרת הסדר הציבורי
איתי כהן צילום: יצחק סולומון

כמה מאות מתושבי עפולה מפגינים הערב (ראשון) מול בניין העירייה, בדרישה לבטל את המכרז בו זכו 50 משפחות ערביות בקרקעות בעפולה עילית.  "אנחנו נלחמים על הבית שלנו, על הצביון של העיר", אומר איתי כהן, מראשי ועד המחאה.

איתי כהן מראשי ועד ההתנגדות בשטח המריבה צילום: יצחק סולומון
איתי כהן מראשי ועד ההתנגדות בשטח המריבה צילום: יצחק סולומון

שוטרי תחנת עפולה בפיקודו של נצ"מ איתן מנשה ערוכים במקום יאפשרו למחות אך לא להפר את הסדר הציבורי.המשטרה עיכבה חשוד בשנות ה- 30 בחשד להתפרעות והפרת הסדר הציבורי. "הבעת מחאה תתאפשר אך כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי ייתקל ביד קשה מצד המשטרה לרבות מיצוי ההליכים המשפטיים", מבהירים במשטרה.

בעיריית עפולה חוזרים ואומרים כי המכרז לא היה בשליטתם ואת הטענות יש להפנות למנהל מקרקעי ישראל. את המפגינים הדברים אל מספקים. יחד עם זאת ראוי לציין כי ראשי ועד המחאה ציפו לאלפי מפגינים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות