fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנו עם הפנים קדימה לחיפה"

שמחים על הניצחון. קבוצת הנשים (צילום: גדעון רוזנשטיין)
שמחים על הניצחון. קבוצת הנשים (צילום: גדעון רוזנשטיין)

 

קבוצת הנשים של מכבי חדרה בכדורעף פתחה את העונה עם ניצחון חוץ חשוב על מכבי הוד השרון בתוצאה 0:3. חדרה פתחה את העונה במחזור השני בגלל מספר אי זוגי של קבוצות בליגת העל ולכן הקבוצה הייתה זאת למעשה שנחה במחזור הראשון. משחק התקפה משובח של צמד הזרות לנה יקימצ"וק, ילנה גורילובה ורז סבר ומשחק הגנה טוב של קשת בסון לא הותירו לאורחות מהוד השרון סיכוי ובסיום נצחון 3:0 חלק. מאמן הקבוצה עדי תדמור: "שמח על הניצחון ועל פתיחת עונה ברגל ימין. כעת אנו עם הפנים קדימה לחיפה".

שמחים על הניצחון. קבוצת הנשים (צילום: גדעון רוזנשטיין)
שמחים על הניצחון. קבוצת הנשים (צילום: גדעון רוזנשטיין)

יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין: "אנו שמחים על שהצלחנו לבנות קבוצה ראויה ואנו בטוחים כי הקבוצה תמשיך  להפגין יכולת טובה גם בהמשך, אם כי אנו מציאותיים ויודעים היטב את מקומנו הריאלי המוכתב ע"י תקציב הקבוצה שהשנה הוא מהנמוכים בליגה".
ביום שישי תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הדאבליסטית מכבי חיפה ובשבוע  הבא תארח את אס"א באר-שבע. סגל הקבוצה: רז סבר, מנו רום, טל רוזנשטיין, קשת בסון, דקל צור-שדי, משי לינדנר, אלכסנדרה סמרטין, חן שמעוני, ניקה ליפשין, דולב חזן, ענבל פלג, אלמוג ברמי,לנה יקימצ"וק, קטי גורילובה. מהסגל תחסר טל גרוסמן שהתגייסה השבוע לצה"ל.

בזירת הנוער יוצאת העונה לדרך ביום שני הקרוב עם דרבי מרתק באולם עין החורש  בין הפועל עמק חפר למכבי חדרה. בשתי הקבוצות שחקניות מקבוצת הנשים בליגת העל: בעמק חפר נפגוש את המוסרת ניקה ליפשין ובצד החדרתי נראה את אלכסנדרה סמרטין, ענבל פלג ומשי לינדנר. חניכותיו של אמיר ברעם מחדרה מגיעות כפייבוריטיות אך ללא ספק צפוי משחק חם וצמוד כיאה למסורת המפגשים בין שתי קבוצות אלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות