fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמנות בלייב

במסגרת אירועי פיאצה Live נחנכה גם גלריית חוצות יוקרתית בפיאצה, אשר תציג תערוכות מתחלפות של מיטב האמנים
כאן ביתי- גלריה בחוצות העיר
כאן ביתי- גלריה בחוצות העיר

תערוכה ראשונה מוצגת בגלריית החוצות העירונית החדשה, מתחם אמנות תיירותי חיצוני מהגדולים והיוקרתיים בישראל, שהוקם בפיאצה.

הרעיון לגלריית חוצות נולד ביוזמת חבר הנהלת העיר שי ברכה, הממונה על תיק קידום עסקים, בהתאם למדיניותו של ראש העיר צביקה גנדלמן לקדם את מרכז העיר. הקמת הגלריה הופקדה בידי חברת "נחלים" לפיתוח תיירות בחדרה.

עם השלמתה הזמינו  העירייה ו"נחלים" אמנים בתחומי אמנות שונים להשתתף בתערוכה בנושא "כאן ביתי". מדובר בנושא רחב ביותר, המקיף את הבית הפרטי, הבית הלאומי, העיר או היישוב שבו גר האמן, על כל ההיבטים האפשריים, כולל מקומות, נופים ואנשים המתגוררים בהם, מה שאיפשר טווח יצירה רחב שיתאר את הנעשה בארץ ב-70 שנות קיומה, מאז הקמתה ועד היום.

 

גלריית החוצות בחדרה מיועדת לתערוכות מתחלפות, ואת התערוכה הראשונה אוצרת האמנית חוה גדיש.

חנוכת גלריית החוצות תתבצע במסגרת אירועי פיאצה Live להפיכת אזור הפיאצה למתחם בילויים סגור החל משעה 16.00 מידי יום. במתחם הבילויים יופעלו פודטראקים, פעילויות יצירה לילדים, הופעות אמנים, דוכני מכירה, ועוד הפתעות רבות שיגיעו לראשונה לחדרה.

את פיאצה Live מובילה מינהלת העסקים בניהולה של מירית וקס, במטרה לסייע בחשיפה, בעידוד, ובהגברת תנועת הקונים בעסקים המקומיים, וזאת באמצעות  עידוד קהלי מטרה מגוונים להגיע אל אזור הפיאצה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות