fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה לא מספקת את הסחורה

נתניה הבקיעה רק שבעה שערים ב-14 מחזורים והיא נועלת את הטבלה עם 9 נקודות ו-8 חודשים ללא ניצחון ביתי. מה יעלה בגורל סיסיי?
סיסיי. צפוי להיות משוחרר בינואר (צילום: שלומי גבאי)
סיסיי. צפוי להיות משוחרר בינואר (צילום: שלומי גבאי)

מכבי נתניה לא מצליחה להמריא ונס חנוכה פסח על הקבוצה השנה, במשחק מול מכבי פתח תקווה שהסתיים בתיקו מאכזב. האוהדים לא התאפקו והביעו את זעמם על השחקנים בסיום המשחק: "מי שצריך לחטוף בראש יחטוף בראש, תורידו את החולצות, אין לכם כבוד", קראו לעבר השחקנים.

היהלומים פתחו את הסיבוב השני עם תקווה לרשום ניצחון ראשון תחת המאמן ראובן עטר, אך צברו רק שתי נקודות בארבעה משחקים. במועדון הצהוב הסבירו כי ללא שערים וחלוצים משמעותיים יהיה קשה להישאר בליגה. נתניה הבקיעה רק שבעה שערים ב-14 מחזורים והיא נועלת את הטבלה עם 9 נקודות ושמונה חודשים ללא ניצחון ביתי.

ההחמצה הגדולה שייכת דווקא למומודו סיסיי. בדקה ה-43 החלוץ נותר לבדו ופספס. גם בדקה ה-78 קיבל הזדמנות קורצת, אך בזבז אותה מול השוער המחליף של פתח תקווה.

עטר אמר בסיום: ״כולם ראו שהגענו למצבים ושהשחקנים מחויבים. איתמר ניצן היה מצוין, במיוחד במצב מול סיסיי. הולך לנו קשה העונה, אנחנו מגיעים למצבים, אבל לא כובשים. אם נמשיך כך, זה ישתפר. כמאמן התפקיד שלי לדחוף וליצור אמונה אצל השחקנים וכך אמשיך".

סיסיי. צפוי לקבל שחרור בינואר (צילום: שלומי גבאי)
סיסיי. צפוי לקבל שחרור בינואר (צילום: שלומי גבאי)

עטר התייחס גם לסיסיי: "אין עדיין החלטה אם להשאירו בינואר. יש עוד ארבעה משחקים עד אז, נראה איך הוא וכל השחקנים יתמודדו. כמובן שיש לחץ בתחתית, מי שיראה לי שהוא בוגר והוא יחד איתי במאבק יישאר. הכל פתוח וזה נכון לגבי כולם, גם לגבי יובל אבידור שמשתדל, רץ ולא הולך לו מול השער. אני מאמין שאצליח להוציא את זה ממנו".

על קריאות הקהל הוסיף עטר: "הקהל הביע את מורת רוחו, אבל עד לפני כן הוא עודד והיה שם עבורנו. אנחנו במחזור ה-14 עם ניצחון אחד, שגם הוא לא הושג בבית. זה דבר לא קל ויש אוהדים רבים שקנו מנויים ורוצים לראות את הקבוצה שלהם לפחות מנצחת בבית. אין ספק שנתחזק בחלק ההתקפי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות