fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איצטדיון נתניה החדש מחפש שם

הזוכה במכרז שפירסמה העירייה יקבל זיכיון לשמונה שנים וחבילת הטבות עשירה, בין השאר תא צפייה פרטי
האיצטדיון החדש (צילום: רותי ברמן)
האיצטדיון החדש (צילום: רותי ברמן)

 

עיריית נתניה יצאה במכרז לקבלת זכות חסות ומיתוג לאצטדיון החדש. המכרז יעניק לזוכה זיכיון על שם האצטדיון לתקופה של שמונה שנים וחבילת תמורות עשירה, בין השאר שילוט באצטדיון, תא צפייה פרטי, אפשרות לקיים באצטדיון אירועים פרטיים, אזכור שם הזוכה בפרסומי האצטדיון ועוד.

בעיריית נתניה אומרים כי מכרזים דומים בענפי הספורט העניקו לזוכים בהם חשיפה למותג בהיקף של מיליוני אנשים מדי שנה ובשווי כלכלי תואם.

"הנראות המרכזית של מתקן האצטדיון ממזרח וממערב לכביש מספר 2 ומסילת הרכבת, כמו גם חשיפתו התקשורתית הכתובה והאלקטרונית, מקנים לו ערך מיתוגי כלכלי מבטיח, ומציבים אותו בקדמת חלון הראווה של הספורט בישראל".

 

 

 

חשיפה למאות אלפי נהגים מדי יום. איצטדיון נתניה (צילום: רותי ברמן)
חשיפה למאות אלפי נהגים מדי יום. איצטדיון נתניה (צילום: רותי ברמן)

 

האיצטדיון שהושק לפני כשלוש שנים נחשב לאחד המתקדמים באצטדיוני ישראל והוא מככב ברשימת עשרת האצטדיונים היפים בעולם. הוא כולל  14 אלף מקומות ישיבה, 17 תאי צפייה, אולם מרכזי ושטחי מסחר. הקומפלקס מואר בתאורה ייחודית וחשוף 24 שעות ביממה למאות אלפי נהגים שנוסעים על כביש מספר 2 וכן בשידורי ספורט רבים, חלקם בינלאומיים.

בעונות האחרונות משמש האצטדיון מתקן הבית של מכבי נתניה והפועל רעננה. בשל מיקומו הגיאוגרפי מתקיימים בו משחקים רבים של קבוצות כדורגל מהליגות הבכירות ומשחקים של נבחרות מרחבי הארץ וגם אירועים שונים. עד כה התקיימו במקום הופעה של שלמה ארצי, אירוע "סופר סטרייקה", כנס תעשיינים, שוק איכרים ועוד.

את מסמכי המכרז ניתן לרכוש באגף תכנון ופיתוח כלכלי במשרדי עיריית נתניה. את ההצעות יש להגיש בתיבת המכרזים באגף רישוי עסקים, מכרזים ושילוט במשרדי עיריית נתניה לא יאוחר מ-20 במרס בשעה 14:00. ניתן לעיין במסמכי המכרז באתר האינטרנט של עיריית נתניה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות