fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין גדולה כמו חדרה: העולה הפתיעה את בית"ר ירושלים בטדי

הפועל חדרה הדהימה את בית"ר ירושלים עם ניצחון חוץ 0:1 בטדי משער של פלומיין. העולה בראש טבלת ליגת העל
שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה

תגידו שהאמנתם. הפועל חדרה, עם התקציב הנמוך בליגת העל, הקבוצה שרק חזרה העונה לליגה הבכירה אחרי 29 שנות גלות, גברה הערב (ב') על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי בעיר הבירה, ואחרי שני מחזורים בליגת העל היא עם מאזן מושלם של 6 מ-6.

אם יש שתי קצוות בליגת העל, הן נפגשו הערב בטדי. מצד אחד המארחת, אותה רכש איש ההיי-טק משה חוגג, שעתידה הכלכלי נראה מבטיח; ומנגד קבוצה צנועה, קטנה ומקומית שהראתה המון אופי וחזרה עם כל השלל הביתה. לזכותו של מאמן בית"ר גיא לוזון ייאמר כי בשל העברת הבעלות מידי אלי טביב לחוגג, החלה הקבוצה להתאמן ימים ספורים לפני פתיחת העונה. לא שזה אמור לעניין מישהו. חניכיו של ניסו אביטן ביטלו את המארחת, שלטו במשחק, ושער יחיד של שחקן החיזוק אנז'-פרדי פלומיין בדקה ה-56 הספיק לניצחון 0:1 קטן ומתוק.

בתום המחזור השני הפועל חדרה היא היחידה עם מאזן מושלם וכמובן מוליכה את הליגה. מנגד, בית"ר ירושלים נועלת את הטבלה והיא היחידה ללא נקודות. במחזור הבא, בשבת בעוד שבועיים, תתארח הפועל חדרה אצל מכבי פתח תקווה.

שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות