fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איילת שקד לא לבד: דנה שטיבי הוצבה במקום השני ברשימת הבית היהודי בחדרה

אלי בוסקילה פתיחת קמפין.צילום פרטי
אלי בוסקילה פתיחת קמפין.צילום פרטי

כ-100 תושבים הגיעו לפתיחת קמפיין הבחירות של הבית היהודי בחדרה יחד עם ח"כ מוטי יוגב. בכנס הוצגה דנה שטיבי, מספר שתיים בסיעת הבית היהודי בחדרה.

"זו תחושת שליחות מתוך המקום שאני, מתוך הבית הטבעי שלי, לרצות ולהשפיע ולעזור. אני לא מתייחסת למגדר, כל עוד יש את היכולות והרצון, אז 'יצא' שאני גם אשה אבל בהחלט זה משהו חדש בבית היהודי בחדרה ואני שמחה שניתנה לי הזכות להיות האשה הראשונה במקום ריאלי בסיעה", מסבירה שטיבי.

שטיבי, דתייה בת 44, נשואה ואם לארבעה ילדים. היא נולדה וגדלה בקיבוץ הדתי שלוחות בעמק המעיינות וכיום גרה בחדרה. שירתה כמורה חיילת, היא פעילה חברתית בקהילת 'סרוגי חדרה', שימשה כיו"ר וועד ההורים של בית ספר תחכמוני וכעת היא יו"ר וועד ההורים של אולפנת מבשרת וחברה בפורום ההורים של תנועות הנוער של חדרה ובוועד ההורים העירוני.

"בהמשך לעשייה הקהילתית והחברתית שלי לאורך השנים אני רוצה להאמין שיחד עם הציבור שלנו נגיע למקום ריאלי במועצה נוכל בעזרת השם להיכנס למועצת העיר נוכל לעשות יותר דברים עבור הציבור והקהילה", אומרת שטיוי, “אנחנו לא סקטוריאלים רק לעצמנו אלא רוצים לעזור לכלל החינוך בחדרה ולהרים את כלל תנועות הנוער בעיר. אני שמחה שיצא לי להיות האשה הראשונה במקום ריאלי, בבחירות הקודמות היו לבית היהודי בחדרה שתי נשים אבל לא במקום ריאלי, בטח לא מספר שתיים,  זה כבוד ואני מודה על ההערכה והתמיכה של האנשים, זה אומר שהקהל שלנו פתוח ורואה שלא משנה גבר או אשה, מה שמדבר כאן זה היכולות והעשייה שלך".

אלי בוסקילה פתיחת קמפין.צילום פרטי
שטיבי, בוסקילה ויוגב (צילום פרטי)

חבר המועצה יו"ר הבית היהודי עו"ד אליהו בוסקילה הודה למשתתפים וסקר בפניהם את העשייה בחמש שנים האחרונות. "לפני כ-5 שנים כאשר נכנסתי לכהן כחבר המועצה חששתי לא מהמעמד אלה מהצפיות שלכם, כיום אני עומד עם קבלות בעשייה בכל התחומים , כמ"מ יו"ר ועדת החינוך בתי הספר של הממ"ד הגיעו להשגים אדירים, הגדלנו את התקציבים בחינוך לטובת כל תושבי העיר בזכות מערכת היחסים עם נפתלי בנט. בתרבות התורנית ערכנו מהפכה בכמות האירועים וההופעות לטובת התושבים.

"כיו"ר הנהלת המתנ"ס בגבעת אולגה פתחתי את מועדון אזורים ומועדון שחר שהיו סגורים שנים, וכן חוג לכל ילד, בתרבות הפנאי הקמתי את תנועת הצופים בגבעת אולגה, ובחדרה חיזקנו את תנועת הנוער בני עקיבא מעל 500 חניכים, והיום אנחנו באים לתושבים עם רשימה שמייצגת את כל מגוון התושבים. זהו חלון הזדמנויות נדיר להגדיל את כוחנו ולהוות פקטור משמעותי במועצת העיר וע"י כך לפעול למען צרכי התושבים והקהילה על כל רבדיה ושלוחותיה", סיכם בוסקילה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות