fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה כיף לחזור לאצטדיון הביתי

תגידו מזל טוב לעירוני קרית אתא. חודשיים וחצי אחרי פתיחת העונה חזרה הקבוצה למגרשה הביתי וגברה על הפועל מגדל העמק 0:2. חלוץ הרכש החדש שלומי בן עשור כבש את הראשון, הקפטן יוחאי כהן סגר עניין בפנדל
שלומי בן עשור צילום:
שלומי בן עשור צילום:

 

 

אחרי חודשיים וחצי של המתנה חזרה סוף סוף עירוני קרית אתא למגרשה הביתי כדי לארח במחזור ה-11 את הפועל מגדל העמק. הסתיים בניצחון של אתא 0:2. ניצחון ביתי ראשון העונה של הקבוצה בקרית אתא, ניצחון ראשון שרושם המאמן החדש פטריסיו סייג וספתח מוצלח של חלוץ הרכש החדש שלומי בן עשור, שכבש את השער הראשון בדקה ה-38. שתי דקות לסיום המשחק כבש הקפטן יוחאי כהן את השני בפנדל ובכך הבטיח את ניצחון קבוצתו.

שלומי בן עשור (29) היה האיש המאושר במגרש בתום המשחק: "אני שמח לפתוח את משחק הבכורה שלי באתא עם שער, זה תמיד כיף. אמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך לשמח את אתא, רק שנצליח ביחד".

מדוע בחרת להגיע דווקא לקרית אתא?

"הם הראו לי שהם רוצים אותי הכי הרבה. אני מכיר את רוב שחקני הקבוצה ושמח להצטרף למועדון הזה, אני רק רוצה להצליח בו. כמובן שמבחינה כלכלית אני יודע שכאן יהיה לי שקט להתרכז רק בכדורגל, מקווה שיהיה לנו בהצלחה".

שלומי בן עשור צילום:
שלומי בן עשור צילום:

למה עזבת את כפר כנא?

"קודם כל לא התחברתי למקום, אני חושב שזה לא האופי שלי לשחק בקבוצות מהמגזר. גם היו בעיות עם המשכורות, היו מלא איחורים בתשלומים, לא יכולתי לאפשר לעצמי לעמוד במצב שכזה, יש לי משפחה לפרנס".

היית בעבר מלך שערים ברובי שפירא ובצור שלום, מה מצפים ממך באתא?

"לא הביאו אותי סתם לקרית אתא, יודעים מה אני שווה, מצפים ממני לתת את המספרים שלי, אני מקווה שאעמוד בזה. אני עובד קשה בשביל זה. הגול הזה רק יכול להוסיף לי לביטחון, זה מה שהיה חסר לי, שיאמינו בי, שמח שפתחתי ככה".

עוד אחד שהיה מאושר בסיום היה המאמן החדש-ישן פטריסיו סייג, שפתח את הקדנציה השנייה שלו בהפסד במשחק חוץ בכפר קנא. מבחינתו המשחק מול מגדל העמק היה חשוב במיוחד והמשימה שהציב לעצמו הייתה לא לספוג שער, אחרי שהקבוצה ספגה 8 שערים בשלושת המשחקים הקודמים: "דיברנו כל השבוע על ההגנה, עשינו קצת שינויים במחשבה שלנו. אתה לא יכול לספוג כל כך הרבה שערים בליגה א', השינוי היה מאוד חשוב".

איך ההרגשה לשחק לראשונה העונה בבית?

"הרגשה טובה, אנחנו יודעים שקשה לשחק אצלנו באתא לכל הקבוצות. המגרש שלנו חשוב לנו מאוד, זה מגרש ביתי שבו נצטרך לאגור עוד הרבה נקודות. אנחנו לפני משחק חוץ קשה באום אל פאחם ככה שזה זמן טוב בשבילנו לצבור מומנטום".

המשחק מול מוליכת הטבלה הפועל אום אל פאחם הוקדם ליום חמישי  הקרוב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות