fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחת משלנו

פלורי אלקסלסי מבית שאן, תככב החל מהשבוע הבא בסדרת הטלוויזיה של הבמאי הנחשב חיים בוזגלו, שתעלה לאוויר בערוץ הראשון. "אני מקווה מאוד שזו נקודת הפריצה שלי"
פלורי אלקסלסי (צילום: דוד וינוקור)

היא בת 36, משחקת בהצגות ומופעים מגיל 3 בגן ובבית הספר. לאחר שהופיעה בסדרה 'הכבוד של מרציאנו' עם זאב רווח, בסרט 'סרק סרק' ובסדרה 'לחיות חדש', היא מקבלת עכשיו תפקיד משמעותי בסדרה החדשה של הבמאי חיים בוזגלו 'בית המשאלות' שתעלה ב- 13.3 בערוץ הראשון.

קבלו את פלורי אלקסלסי מבית שאן, בקרוב אצלכם על המסך. "החיים האמיתיים זה מה שאתה מספר ולא מה שאתה לא מספר ולא מה שאתה מטשטש", היא אומרת בביטחון רב. תחזיקו לה אצבעות כי היא לא מתכוונת לוותר, עד לפסגה.

"למדתי אצל הטוב ביותר". פלורי אלקסלסי (צילום: דוד וינוקור)

"אני מקווה מאוד שזו נקודת הפריצה שלי", אומרת קסלסי. היא מקסימה, חייכנית עם הרבה ניסיון חיים. לאחר שעבדה כפקידת הוצאה לפועל ומנהלת שיווק, החליטה בשנת 2005, ללמוד משחק אצל הבמאי חיים בוזגלו.  "למדתי אצל הטוב ביותר. שמונה חודשים אינטנסיביים. לאחר מכן השלמתי עוד כמה קורסים", מספרת אלקסלסי.

היא נולדה וגדלה בבית שאן. בבית חם ואוהב עם אחות ואב מוכר בבר אלקסלסי, האיש שמזוהה אולי יותר מכולם עם הפועל בית שאן, בימים שבית שאן הייתה סרט מלחמה וקבוצת הכדורגל המקומית הייתה ההצגה הכי טובה בצפון.

"מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי להופיע ולשחק. בהצגות, בימי זיכרון ובמופעי סוף השנה. זה מה שעשיתי בעיקר בבית הספר. חייתי מהצגה להצגה", היא נזכרת. לפני מספר שנים החלה להופיע בסרטים וסדרות של חיים בוזגלו.. "שיחקתי את העוזרת פלורי, בסרט שהפך מאוחר יותר לסדרת טלוויזיה 'הכבוד של מרציאנו' עם זאב רווח, נטלי עטייה, רפי אמזלג, עמוס לביא ועוד. לאחר מכן שיחקתי בסרט 'סרק סרק', שם גילמתי אחות, שוב תחת השם 'פלורי'. וכעת אני משחקת בסדרה 'לחיות מחדש' בערוץ אחד".

הסיפור המלא מחר ב"ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות