אחרי שכבשה את תל-אביב ומילאנו, אייקון האופנה וכוכבת הרשת הישראלית נטע ברזני, כובשת כעת גם את ניו יורק וחוברת למותג ההנעלה הבינלאומי ניין ווסט לרגל השקת קולקציה ייחודית, כולה בג’ינס – החומר הנצחי שתמיד נשאר רלוונטי.
נטע נבחרה על ידי קברניטי המותג הבינלאומי NINE WEST כשגרירת המותג בישראל ובמסגרת זו תשיק מיני קולקציה במהדורה מוגבלת.
כל פריט בקולקציה החדשה עוצב בקפידה כדי לשלב בין נוחות, אלגנטיות וסטייל אורבני, ומביא לידי ביטוי את החותם הייחודי של נטע – שילוב של קלאסיות עם נועזות יומיומית. הקולקציה החדשה מתכתבת עם הטרנדים העולמיים ומציעה את הדרך המושלמת לשדרג כל לוק, מהבוקר ועד הערב.
לרגל ההשקה יצא המותג ניין ווסט בקמפיין רחב בהשקעה הנאמדת בכ–300,000 ש"ח. במסגרת זו, יציג הקמפיין את הדגמים השונים של סנדלי ונעלי הדנים בערוצי הדיגיטל והסושיאל של המותג ושל נטע. נטע, שהצטלמה לקמפיין הנעלים שעיצבה רק עשרה חודשים לאחר לידת בנה, הציגה על הסט גלאם מושלם ומלא סטייל.
אז מה מחכה בקולקציה החדשה? כפכפים שטוחים בשני צבעים, האחד דנים בגוון קלאסי והשני דנים מושחר, עם רצועות ג’ינס מעוצבות ועם גימור פרנזים. כפכף עקב בגובה בינוני עם עקב בלוק אופנתי, עשוי דנים בגוון קלאסי וגם בדמוי עור שחור. סנדלים שטוחים עם רצועות ג’ינס מעוצבות, ועם אבזמים ושיבוצים עדינים. הסנדלים קיימים בגוון ג׳ינס קלאסי ובגוון ג׳ינס מושחר.
נטע ברזני: "אני מתרגשת מאוד מהבחירה בי להיות השגרירה הראשונה של המותג ניין ווסט בישראל. זוהי הפעם הראשונה שאני מעצבת ליין נעלים ואני גאה ומתרגשת לקראת השקת הקולקציה שעבדנו עליה המון זמן. אני מקווה שכולן ייהנו ממנה, בדיוק כמוני".
הצצה לקמפיין: https://youtube.com/shorts/r6LKJt9Kc2k?feature=share