fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אזרחות כבוד של בית שאן תוענק ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת ח"כ משה גפני

ח"כ גפני הוביל את המאבק לעיגון הטבות מס לתושבי בית שאן בחוק. בן שטרית: "לחבר הכנסת משה גפני מגיע אות הכבוד וההערכה על הובלת המאבק בשיתוף ראשי הרשויות".
גפני במהלך ביקורו האחרון בבית שאן (צילום עצמי)

מועצת העיר אישרה פה אחד את הצעתו של ראש העיר רפאל בן שטרית להעניק אזרחות כבוד של בית שאן ליושב ראש ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ משה גפני מיהדות התורה. לדברי בן שטרית, גפני ראוי לאות כבוד זה בשל התפקיד המרכזי ותרומתו הרבה לחקיקת החוק להטבת המס לישובים ובתוכם לבית שאן.
ראש העיר בן שטרית אמר בישיבת מועצת העיר כי ח"כ גפני, יחד עם ראשי רשויות בפריפריה, פעל ללא לאות, בנחישות ובהתמדה, בעקביות ומתוך מחויבות עמוקה לצורך בתיקון, לעשיית צדק היסטורי, אשר בא לידי מימוש עם חוק הטבת המס, אשר עם קבלתו תוקנו, הלכה למעשה, עוול וקיפוח מתמשכים של תושבי הפריפריה.

גפני במהלך ביקורו האחרון בבית שאן (צילום עצמי)
גפני במהלך ביקורו האחרון בבית שאן (צילום עצמי)

"בהענקת אות אזרחות הכבוד של העיר בית שאן יש ביטוי לכבוד ולהוקרה העמוקים שאנחנו רוחשים לו, כמי ששחרר אנחת רווחה גדולה מפיהם של רבים מתושבי העיר, אשר משמעות ההטבה עבורם היא ההבדל שבין איכות חיים, חיי כבוד לבין חיים של הישרדות", אמר בן טרית והבהיר כי ח"כ גפני החל לקדם את המתווה מתוך כוונה למנוע מצב שבו הדד-ליין שקבע בג"צ להסדרת הנושא היה עובר ואז יישובים מסוימים, לרבות בית שאן היו צפויים לצאת מרשימת היישובים שמקבלים את ההטבות.
בן שטרית חזר והזכיר את תרומתו של יו"ר ועדת הכספים שסייע לו ולעיר בית שאן לאורך כל הדרך להגיע למתווה האופטימלי שלפיו, תושבי בית שאן ייהנו באופן סופי ומוחלט מהטבות במס הכנסה בשיעור של 12% .
בן שטרית: "ליושב ראש ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ משה גפני, יש תפקיד מרכזי ומכריע באישורה של הוועדה, ביום 24.11.2015, את המפה הסופית של היישובים הנכללים בהטבת המס, על פי המתווה שהוא הציע. על פי המתווה, הרשויות יזכו להטבות מס בשיעורים משתנים, לפי קריטריונים ברורים, שקופים, אחידים ושוויוניים. לחבר הכנסת משה גפני מגיע אות הכבוד וההערכה על הובלת מאבק נחוש לתיקון עוול וקיפוח היסטוריים של תושבי הפריפריה. גפני עמד במתקפת לחצים שאי אפשר להפריז בתיאור עצמתה של גורמים אינטרסנטיים רבים ועמד בה בכבוד, תוך שמירה על עיקרון הצדק החלוקתי ותוך גילוי נאמנות להיותו שליח ציבור ומשרתו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות