fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרה בניית מבני חוף לאורך חופי נתניה לשימוש המתרחצים

סירונית צילום רותי ברמן
סירונית צילום רותי ברמן

מועצה הארצית לתכנון ובניה החליטה להעביר את תכנית המתאר הארצית, תמ"א 6/13 לעיון הועדה המחוזות. התכנית מאפשרת בניית מבני חוף לאורך חופי נתניה לשימוש המתרחצים, כאשר עד כה ניתן היה לבנות סוכות מציל וסככות צל בלבד. אישור התכנית צפוי להתקבל בעוד כשנה.

עם אישור התוכנית, ניתן יהיה לאשר בקשות להיתר לרשימת מבנים ארוכה, לרבות חדר מרפאה ולאנשי אכיפה, מחסנים לשימוש ואחזקת החוף, תחנת שאיבה לביוב, שירותים, מלתחות וכן קיוסק עד לשטח של 50 מ"ר, בכפוף לאישור של תכנית פיתוח על ידי הועדה לשמירת הסביבה החופית.

סירונית צילום רותי ברמן
סירונית צילום רותי ברמן

מבנים נוספים כמו מועדון גלישה מסעדה וכדומה, יתאפשרו רק לאחר אישור תכנית מפורטת על ידי הועדה המחוזית והועדה לשמירת הסביבה החופית, כאשר עד כה לא ניתן היה לקדם אותם כלל. זוהי תכנית ייחודית לעיר נתניה והיא נדרשה בשל הניתוק של העיר מחופי הים והרחצה בשל המצוק.

התוכנית עוכבה בשנה וחצי האחרונות בשל קידומה במקביל של תכנית אחרת: תמ"א 1 על ידי מנהלת מנהל התכנון לשעבר. עם כניסתה של דלית זילבר לתפקיד מנהלת מנהל התכנון קיים מנהל ההנדסה בעירייה, בראשותו של האדריכל אבנר אקרמן, מספר מפגשים אשר בסופם החליטה מנהלת המנהל להחזיר את התכנית המקודמת כבר קרוב לעשור, לשולחן הדיונים.

מהנדס העיר נתניה אבנר אקרמן: "זוהי בשורה חשובה לעיר שכן עד היום לא ניתן היה לקבל אישור לאף אחד מהמבנים המוזכרים וציבור המתרחצים לא יכול היה לקבל שירותים בסיסיים הקיימים בערים אחרות. כבר בחודש הבא תוצג התכנית, בוועדה לשמירת הסביבה החופית כחלק מתהליך קידומה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות