fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביום ראשון היה אמור אבשלום רוזיליו ז"ל לחגוג ברית לאחיינו הטרי

אבשלום רוזיליו נדבק לפני כחודשיים בנגיף הקורונה יחד עם כל משפחתו * כולם החלימו, הוא נפטר הבוקר בבית חולים שיבא * הלוויתו תיערך הערב
אבשלום ז"ל במהלך האשפוז (צילום מהטלוויזיה)

התפשטות מגפת הקורונה העולמית בישראל גבתה קורבן נוסף. הלם ותדהמה במגדל העמק, עם היוודע הבשורה הקשה הבוקר, על מותו של תושב העיר, אבשלום רוזיליו, מנגיף הקורונה. רוזיליו, בן 33, הוא צעיר הנפטרים מהמחלה בישראל.

למרבה הטרגדיה, לאחותו של אבשלום ז"ל,  אביה מושיפור, נולד השבוע בן, ביום ראשון הקרוב תתקיים הברית, בשעה שבני המשפחה יישבו 'שבעה' על אבשלום.

8 בני משפחת רוזיליו נדבקו לפני חודשיים מהנגיף הקטלני, כולם החלימו במהלך השבועות האחרונים, כולל רעייתו ליהי, רק אבשלום מצא בסופו של דבר את מותו. הניח אחריו אישה ותינוק קטן רפאל נחמן שמו. "הוא אפילו לא למד עדיין להגיד את המלה 'אבא'", אומר ידיד המשפחה.

אבשלום ז"ל ואשתו ליהי (צילום מתוך הטלוויזיה)
אבשלום ז"ל ואשתו ליהי (צילום מתוך הטלוויזיה)

ההלוויה תתקיים הערב

אביו של אבשלום, איציק רוזיליו, בן למשפחה מוותיקי העיר, שירת בצבא קבע שנים רבות ובעבר ניהל את אגף שפ"ע בעירייה. כיום הוא מנהל עסק להובלות שאבשלום עבד בו.

אבשלום רוזיליו שהה בחודשים האחרונים בבית חולים שיבא. הלוויתו תתקיים הערב (17:30) במגדל העמק. מאות אנשים צפויים להגיע לחלוק לו כבוד אחרון, כולל ראש העיר אלי ברדה.

מעיריית מגדל העמק נמסר: "בצער רב שמענו את הבשורה על פטירתו, הוא אושפז בבית חולים ונלחם בנגיף. שנדע רק בשורות טובות".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות